Depåbox för tvåtaktare på Anderstorp-SM? (Spinoff från annan tråd)

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
När vi ändå är inne på ämnet, borde vi inte hyra en box och dela på!?
Då gör det inte så mycket om det regnar, då blir man i alla fall bara blöt när man kör.

Det går inte att hyra transpondrar längre va? Dom kostar ju frikkin 4 tussen nu för tiden :confused:

När vi ändå är inne på ämnet, borde vi inte hyra en box och dela på!?
Då gör det inte så mycket om det regnar, då blir man i alla fall bara blöt när man kör.

Det går inte att hyra transpondrar längre va? Dom kostar ju frikkin 4 tussen nu för tiden :confused:

Får jag va med och stå i ett hörn?

Om Mattias bara bestämmer sig kan vi nog dela på en box, men då måste vi nog ha med Sleven va så vi kan tvåtakta ihop? :)

Hyrde flera gånger förra året för 500 pengar per gång, tog för givet att det går i år också?
Räkna in mig i den boxen också i såna fall!

Om Mattias bara bestämmer sig kan vi nog dela på en box, men då måste vi nog ha med Sleven va så vi kan tvåtakta ihop? :)

Hyrde flera gånger förra året för 500 pengar per gång, tog för givet att det går i år också?

Jag är självklart med på en box om det finns några kvar det vill säga.

Vilken box det blir!
5 st mopeder och en touringhoj :)

Hur stora är dom?

För det första MIN ÄR INGEN MOPED :hördu
För det andra är dom så stora att det är nog inget problem, men finns det några kvar överhuvudtaget att hyra?
Dags att agera!

Dom 3 senaste åren har det varit riktigt fint väder på SM:et på Anderstorp. Inga minusgrader på nätterna heller.

Depåbox tror jag dom har nån regel om att man max får vara 4st hojar i dom och man får inte ha bensin i dom och några sånna lite konstiga regler till fanns det nog.

Ok, det kostar 4250:- för en box fredag - söndag.
Ingen begränsning på antalet cyklar, dock får man inte förvara bensin i boxen.

Dom 3 senaste åren har det varit riktigt fint väder på SM:et på Anderstorp. Inga minusgrader på nätterna heller.

Depåbox tror jag dom har nån regel om att man max får vara 4st hojar i dom och man får inte ha bensin i dom och några sånna lite konstiga regler till fanns det nog.

Finns ingen regel om antal hojar, och bensinen som finns i tanken får vara kvar när man parkerar i boxen. Dock får man inte förvara bensindunkar i boxarna. Nåt mer du vill gissa på?

Ja vi verkar inte fylla boxen med Riktiga Räsers eftersom sege och Mattias FEGAR UR!!! :hördu

Ju fler ju billigare, bara alla får plats.

Vi bokar 3 platser i 3-taktsboxen...

Jens Bergbom (riktig hoj 1000 :rolleyes:)
Martin Alvefjord(startmotor 600)
Patrik Nordh (startmotor 600)

Betalar vi i förskott eller på plass till herrn?

/ Jens

Vi bokar 3 platser i 3-taktsboxen...

Jens Bergbom (riktig hoj 1000 :rolleyes:)
Martin Alvefjord(startmotor 600)
Patrik Nordh (startmotor 600)

Betalar vi i förskott eller på plass till herrn?

/ Jens
Förskott är nästan att föredra så slipper jag att springa omkring med massa kontanter, fast å andra sidan kan säkert massa kontanter vara bra när jag måste springa runt i depån och köpa massa delar efter första kraschen... :gnissla

Först ska vi reda ut hur många vi blir så vi vet hur mycket var och en ska betala.

Jag
Sleven
Torkel
Jens
Martin A
Patrik

Är alla inblandade överens om detta?

Jag har en komplett transponder med Mylaps konto till salu.

Mvh

Förskott är nästan att föredra så slipper jag att springa omkring med massa kontanter, fast å andra sidan kan säkert massa kontanter vara bra när jag måste springa runt i depån och köpa massa delar efter första kraschen... :gnissla

Först ska vi reda ut hur många vi blir så vi vet hur mycket var och en ska betala.

Jag
Sleven
Torkel
Jens
Martin A
Patrik

Det blir ju perfa.

PMa över kontonummer så för vi över en slant var (710 spänn / skalle va?)

Vill du va med i våran falkenbergsbox samtidigt, om vi lyckas få till en?

/ Jens

Jag
Sleven
Torkel
Jens
Martin A
Patrik

Japp.

Jag
Sleven
Torkel
Jens
Martin A
Patrik

Japp!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden