denna räddningen är ju bara bäst!

• Thread starter Thread starter Invalido
  • Start date Start date

Invalido

Guest
[YOUTUBE-ID]89rDXkMJ5U0&NR=1[/YOUTUBE-ID] :yoparty :gnissla

Last edited by a moderator:
[YOUTUBE-ID]DLArUT30F0c[/YOUTUBE-ID]
Hayden i samma kurva.

Last edited by a moderator:
enligt min mening så behöver han med den där räddningen inte ens köra loppet utan bara gå och ställa sig överst på podiumet direkt.

Faktum är att jag var rätt nära att göra samma sak på gelleråsen detta året. Framhjulssläpp. Ner i backen å sen kom det tillbaka och jag kom nästan upp på hojen igen. Men det slutade med nästan.

Ser ut som att han trillar av hojen när framhjulet tappar lite snabbt och kommer upp igen.

Minns inte vem det var men det var nu sent i säsongen, där han släpper styret och trycker upp sig med handen. Har glömt vem det var dock.

Den är helt underbar...men jag lutar nog åt att kung Randy's klassiker är ett litet snäpp hårigare...eller?
http://se.youtube.com/watch?v=TGuV2GipQ8I

TACK, BRODER!!!

Du har helt klart rätt. Jag köpte en filmen "Bike Wars" för säkert 15 år sen, och det är just DETTA klippet jag letat efter. Har inte sett det sen dess, men visst är det bättre. Måste kolla på det igen. Har för mig att t.o.m. kåpglaset går sönder för honom.

EDIT: Kåpglaset GÅR sönder...

TACK, BRODER!!!

Du har helt klart rätt. Jag köpte en filmen "Bike Wars" för säkert 15 år sen, och det är just DETTA klippet jag letat efter. Har inte sett det sen dess, men visst är det bättre. Måste kolla på det igen. Har för mig att t.o.m. kåpglaset går sönder för honom.

EDIT: Kåpglaset GÅR sönder...
å han kysser inte riktigt framskärmen..men han e fanimej bara någon cm ifrån att klara det oxå..

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back