Den hojen är enligt mig, Så JÄVLA snygg![]()
![]()
![]()
Håller med ,har själv köpt en Repsolhonda -07 (se bild) , skall hämtas denna månad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den hojen är enligt mig, Så JÄVLA snygg![]()
![]()
![]()
Blev en Fireblade -08 för mig, Svart/Röd. Hämtas om två veckor.
Hoppas du fick med bonus checken![]()
Håller med ,har själv köpt en Repsolhonda -07 (se bild) , skall hämtas denna månad.
För långt att köra till Sviestad, blir lite Knutstorp Ring i sommar.
Även om jag själv gjort ett nyköp som jag gillar grymt mycket så är repsolen sjukt översnygg! Synd att man inte kan få den som Twin![]()
Hämtar denna någon gång i mars.
Puh.. !!..
Var och kollade in vad som troligen blir min nya kärlek igår.. VTR Firestorm -06... Dels för att den är förbannat kul men även för att den faktiskt går att försäkra... !...
ZX10, RSV, CBR1000RR... Sjuuuukt fina hojar . Blir grön blå svart röd av avundsjuka.. HUr i hvete har ni råd att försäkra dessa guldklimpar?!
Råd och råd ! Prioritera , jobbar själv som chef inom byggbranchen och har hyffsad lön. Repsolen jag köpt är en investering , fattar att den tappar i värde men det är det värt. Reser inte utomlands och har ett litet klädkonto.
Du måste vara grymt glad då du nämnt din hoj 4 gånger nu...![]()
Följ med på N.R.S (norra roadracingsällskapets) licenskurs på mittsverigebanan 24-25 maj.Håller med , sjukt översnygg , bra formulering. Kan nästan tänka mig äta blodpudding varje dag för att finansiera köpet och försäkringen. Har tur att bo i norrland och passerat 40-stäcket så försäkringen blir billigare. Funderar på att ta förarlicens på bana , vore sjukt kul.![]()
Följ med på N.R.S (norra roadracingsällskapets) licenskurs på mittsverigebanan 24-25 maj.
Edit: Även jag har köpt en 1000rr dock en 04a som blir ny för i år![]()
Har funderat på det faktiskt ! Lycka till med hojen , vi kanske ses !
Inte konstigt med den hojen.Rätt uppfattat , faan om det vore torr asfalt , sol och sommar. Kommer bli många mil i sommar på repsolen , var så säker.![]()
04-05 ska passa på 06-07.Kolla på www.n-r-s.se, kommer bli en riktigt kul körning. Om 04ans crashkåpor passar till 07an så har jag eventuellt ett sett till salu också...![]()
View attachment 225958Tänkte att eleverna skulle få köra den här hojen i år![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |