Denna gång slapp jag inte undan...

Men vad trevligt. Du hittade inget annat du kunde leka bror duktig på och paragrafrida?

Det som står på hans registreringsbevis är det som gäller. Hur ska man annars ens kunna veta vad hans effekt är? Bara höfta till något som låter bra?

Det höftas för lite inom det svenska rättssystemet. :fakta

Först diskuteras det om huruvida man kan slippa undan böter osv för ett litet jävla möjligt stavfel (är inte detta paragrafridning isåfall?), och sedan börjar du babbla om paragrafridning när jag säger att polisen nog har gjort rätt? :rofl :rofl

Vad fan har effekten med hans förseelser att göra? Det är väl för fan en tung hoj som kördes vid förseelsen, eller? Oavsett vad killen har för behörighet.

3014943 Först diskuteras det om huruvida man kan slippa undan böter osv för ett litet jävla möjligt stavfel (är inte detta paragrafridning isåfall?), och sedan börjar du babbla om paragrafridning när jag säger att polisen nog har gjort rätt? :rofl :rofl

Vad fan har effekten med hans förseelser att göra? Det är väl för fan en tung hoj som kördes vid förseelsen, eller? Oavsett vad killen har för behörighet.
Ja, vad trevligt att vissa ser allt i svart och vitt. Men du kanske kommer till insikt en dag, förhoppningsvis. :pannkyss

Och hur vet du att han har en tung hoj? Får man automatiskts en stämpel när det är det?

Ja, vad trevligt att vissa ser allt i svart och vitt. Men du kanske kommer till insikt en dag, förhoppningsvis. :pannkyss

Och hur vet du att han har en tung hoj? Får man automatiskts en stämpel när det är det?

En 650 är ingen lättmc, alltså en tung hoj. Svår slutsats det där..

Lustigt svammel om svart eller vitt förresten, kan du hantera det uttrycket korrekt egentligen? :)

Last edited:
3015507 En 650 är ingen lättmc, alltså en tung hoj. Svår slutsats det där..

Lustigt svammel om svart eller vitt förresten, kan du hantera det uttrycket korrekt egentligen? :)
Nja, jag är ingen medelklasskommunist så helt kvalificerad är jag väll inte. :kiss

ja, men ofta man säger så? typ; "idag ska jag köpa en tung hoj med begränsning"... nä, det gör man inte.

Nej, men jag tror bestämt dom ska skriva som det heter, rent formellt, på böteslappen, inte som man säger.

om åker för fort körnng tvivlar jag på att dom skriver "brassade satan" på böteslappen t.ex.

3016501 Nej, men jag tror bestämt dom ska skriva som det heter, rent formellt, på böteslappen, inte som man säger.

om åker för fort körnng tvivlar jag på att dom skriver "brassade satan" på böteslappen t.ex.
JAHHAAH "han brassa santa i övetr 100 knyck"
nej men seriöst på böteslappen stod det "tung mc" det är det ända som stör mig. då dom borde ha skrivit "med begränsning" men jag vet inte, har inte fått svar från dom sega jävlarna än., '

david levevin, Garphyttefesten

Fick nyss svar från polisen. Nu ska jag tydligen betala 1500 något som det faan inte var förut. jävla idioter

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT