Macho Woman
Äppelkäck
Det kan låta som fyllesvammel, men det finns bara en strategi som fungerar (tro mig, jag ska ut och köra hoj imorgon på morgonen): motivation och målmedvetenhet. Samt att undvika att grunda med whisky.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
steffo skrev:Det här med två liter vatten, Kan det vara så att magsyran inte kan protolyseras med dom två liter vatten som kommer nerfarande och att man på så vis även rubbar pH bufferten i magen?
vtwin skrev:Ska jag vara riktig ärlig så orkar jag f-n inte gå in på detta igen. Har nyss haft tenta på skiten. Gå till bibblan och låna lite böcker.
Det har med Syra - bas balansen att göra. En ung grabb/tjej som är vid vig vigör har inga problemas med att suga nån liter vatten, men en äldre person som har vissa nedsatta "funktioner" kan dö av detta. Leta efter syra - bas balansen![]()
duc916 skrev:Har ni funderat på följande: Att man blir stenkåt på bakfyllan är säkert inget
nytt för samtliga här, MEN....får ni lika FÖRBANNAD dubbel huvudvärk efter att
själva akten är avklarad? Jag mår så in i he...te dåligt efteråt, men inte fasen
bryr man sig om detta innan...![]()
inte jag heller....fattar inte hur baksmälla känns riktigt, men det låter som om det är jävligt jobbigt. Jag har supit mig redlös och vaknar ändå utan baksmälla.Anneli skrev:Jag har aldrig blivit bakfull.![]()
Ja det funkar faktisktClifton skrev:Drick ett glas vatten efter varje drink/Öl.
Ser mesigt ut men du slipper baksmällan.
Ravetrancer skrev:inte jag heller....fattar inte hur baksmälla känns riktigt, men det låter som om det är jävligt jobbigt. Jag har supit mig redlös och vaknar ändå utan baksmälla.
hållundan skrev:Det tokiga är att när jag läser om bakfylla blir jag as-sugen på att supa ner mig.
Jag är alltid döende dagen efter, så det är inge vidare att vara bakfull om man är i mina kläder ändå. Men jag är sugen.
Sticky ikväll, nån som ska dit?![]()
![]()
Har ju en slangklämma som mutter vid framdrevet. Känns lite gay.Thundercat skrev:Sitt inte här å spamma. Ut å kör med dig...![]()
hållundan skrev:Har ju en slangklämma som mutter vid framdrevet. Känns lite gay.
Åker in till stan å käkar sushi nu istället. Sen ska jag dricka.
vtwin skrev:Så ska man vara full ikvälligen, och bakis imorgon
igen.
Kan ju bara säga grattis till mig själv, igen![]()
Nettan skrev:Dricka mycket vatten på natten innan man lägger sej är det alra bästa, man böhöver inte bäggla i sig 2 liter. Men närmare 1 ska nog drickas ur innan man e säker att slippa den värsta pannbensknacken da`n efter. Lycka till![]()
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|