Den vidrigaste lukten du känt

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Men mellan 18 och 25 års ålder var det mycket sådant.

Glad att jag pluggar mellan ungefär 18-25. Nu undrar man ju dock som självtänkande själ; är den perioden någon som skjuts upp eller är det en period som "hoppas över"?

En halv styckad gris som låg i farsans frys ute i förrådet... Tyvär pajade frysen mitt i Juli i samma veva som mina päron åkte på semester så nöffnöff hittades först efter någon veckas mysgosande i sommarvärmen i förrådet....

Ruttnande kött står i en klass för sig.

"Stickan" på mitt förra jobb, han luktade inte päron. Vi hängde doftgranar i hans truck & klädskåp för att han skulle fatta på riktigt, men fan vilket hopplöst fall.

Då han började vifta med sina långa armar i matsalen för att kränga av sej Fristadsjackan, då fick jag alltid byta plats för att inte "lägga" tbx maten på tallriken :dubbelspü

Jaha, var det det ni menade med doftgranarna. Jag som bara blev irriterad på dom och trodde nån hade tänkt hänga sådana i sin egna truck men tagit fel.
Det förklarar saken.

:rolleyes:

Men hundandedräkt är jävligt äckligt också. Hundar överhuvudtaget.

Jojo, absolut. Kommer ihåg nån brud jag limmade lite på och hakade med hem. Hon hade någon collie modell döden nästa. Dra åt helvete, var något förjävligt vad den luktade. Och närgången var den med.

Mina MX stövlar efter ett pass i kåsakärret :spybar

Du verkar ha missförstått det där med enduro....

Kärr skall man inte stå still i de skall man gasa över...

Andreas snabbguide i kärrpassage:
1. Bli medlem i Tibro MK de har flest minders ute som visar spår på tävlingar (som icke medlem skall du dock aldrig lita på det spår de pekar mot)
2.Stanna innan och se var publiken står(sikta mot dem för man vet att det bär där de står)
3.Sätt dig långt bak på sadeln
4.Hissa trotteln i topp
5.Paddla dig fram med 45orna

en logementpolare glömde sin använda, odiskade proteinshake i skåpet medan vi hade fältvecka. Det luktade så där lagom gott :D

Studiebesök på Käppala reningsverk var heller inget trevlig upplevelse...

Jojo, absolut. Kommer ihåg nån brud jag limmade lite på och hakade med hem. Hon hade någon collie modell döden nästa. Dra åt helvete, var något förjävligt vad den luktade. Och närgången var den med.

Gammal Collie luktar död och pina ur käften, det är välkänt.

Jag har haft collies, den äldsta är nu 7 år gammal och luktar inte illa, medans en annan collie jag träffar på i bland har luktat ruttet kadaver ur munnen sedan fyraårs åldern.

Hundar med mycket tandsten luktar inte direkt hallon ur munnen.

Men det absolut värsta jag känt är som nämnt ovan, smörsyra. Nån stjärna hade hällt ut det i ett skåp på högstadiet. Vi fick hålla andan och springa genom den korridoren för att komma till "hemklassrummet". Får nästan kväljningar av att bara tänka på det.

Så enkelt!

Analsäckssekret från mink. Trodde jag skulle dö. Kommer ALDRIG att tömma sådana inomhus evver again.

Ögonen tårades. Blandning av riktigt rälig gubbarmsvett, rutten lök och disel... på ett ungefär... stickande och kvarhängande till förbannelse.

Hade jag fått något på mig hade jag blivit tvungen att skära bort hudbiten och tända eld på den för att känna mig ren igen. :näsblod

Smörsyra kommer på en förnedrande andraplats och kadaver på tredje jämförelsevis.

Last edited:
Den värsta lukt jag ngnsin har känt har nog varit oduschad + fruktansvärt ovårdad människa. Då pratar vi inte ett par dgr oduschad kropp utan kanske 6 mån? Satt i ena änden av tunnelbanan ("nya" C20, låååånga vagnar, runt 50 m) en morgon och i andra änden av vagnen kliver en skabbig man på. Ser att folk flyr i ren panik samma sekund han kliver in. Fattar inte riktigt varför men i samma ögonblick som hans odör når min näsa så stängs dörrarna... Så jag och alla andra stackars resenärer som inte hann av, satt med tårade ögon och kväljningar och vid nästa station så kastade vi oss av för att inte spy ner hela vagnen! Bytte raskt vagn och såg senare att han hade byxor med stora hål så man såg väl valda delar och var inkletad i torkat bajs över praktiskt taget hela kroppen plus att hår och hud såg rejält loppätet ut.

DET var ingen lek.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...