Johan-ST1050
Ny medlem
Det är många som snackar gott om 6:an. Själv gav jag upp efter 3:an.
Hmmm....
Då klättrar jag inte ut på en alltför tunn kvist när jag anser att såg-serien ryckt upp sig!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är många som snackar gott om 6:an. Själv gav jag upp efter 3:an.
Hmmm....
[YOUTUBE-ID]NxQ0wsDVeJo[YOUTUBE-ID]
Rocknrolla fem av fem? Jösses.
Om man sågar ska man fan såga ordentligt.![]()
Om man sågar ska man fan såga ordentligt.![]()
Så, det var några av de senaste filmerna jag har sett nyligen. Film är nog det enda jag brukar försöka unna mig att hinna med då det är perfekt sätt att varva ned dagen med, så det blir nog 3-4 per vecka i snitt tror jag så mycket skit följer ju med...
Minns inte vad denna film heter men det är ganska fet
[YOUTUBE-ID]uxkr4wS7XqY[/YOUTUBE-ID]
Film är ett bra surrogat när det inte går att åka knarr!
Fint att några tar sig tid att posta "korrekt" i denna tråd! Att bara lite lojt slänga upp ett youtubeklipp är fusk!
Jag blev lite sugen att kolla Doghouse. Är den verkligen så dålig? Trailern såg lite kul ut!
Delfiner har jag aldrig kunnat med annat än blandat med tonfisken på mackan.
Jag har inte sett Butterfly 3. Ettan är som du skrev en klassiker! Tvåan var så dålig att man blev förbannad. Därför har jag vägrat att ens försöka kolla på trean.
Det är ju din tråd så då är det väl lika bra att följa dina exempel
Doghouse var inget vidare nej, men den gick ju att se men det är inget du missar om jag säger så.
Butterfly effect 2 kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket från men jag antar att den var ännu sämre än 3:an, som trots allt går att se.
Men som sagt, förvänta dig inte underverk som den första med Ashton, som för övrigt är en jävligt grym skådis men som dessvärre har snöat in lite för mycket på töntiga komedier
Ikväll är jag gräsänkling och måste hålla mig nykter då jag har jour hela morgondagen så det blir mycket film ikväll, jag och katterna och lite glass i soffan framför bioduken
Kvällen filmer blir troligtvis: The crew, Jackass the lost tapes och Whatever works. Får återkomma med en recension av dessa senare.
Jag gillar jackas men the lost tapes var inget vidare. Känns bara som ett sätt att kräma ur lite mer pengar ur konceptet.
Gillar man Jackass kan jag rekommendera Nitro Circus. Lite som jackass men med motor-tema.
Ser fram emot fler reviews!![]()
FILM: K-20: The Fiend with Twenty Faces (2008)
GENRE: Action med lite humor
TRAILER: http://www.youtube.com/watch?v=jQ4gdykRARk
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1156395
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |