Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Jag vill slå ett slag för Bladerunner - Directors Cut, fyfan vad bra den är...tidlös....
10/10
[YOUTUBE-ID]ALXpYjZGsVw[/YOUTUBE-ID]
Det är det vettigaste du skrivit idag.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill slå ett slag för Bladerunner - Directors Cut, fyfan vad bra den är...tidlös....
10/10
[YOUTUBE-ID]ALXpYjZGsVw[/YOUTUBE-ID]
Fascinerande hur olika smak man kan ha. Jag brukar sällan stänga av en film utan ser det mesta till slutet men denna var bara för jävla usel. EXAKT samma upplägg som den första fast bara otroligt mycket sämre på alla sätt. Fifan, är allt jag kan säga.![]()
Omöjligt sämre än "Nine"?![]()
FILM: Whip it
Genre: Drama / komedi
Trailerlänk: http://www.youtube.com/watch?v=RQGPdXnb2Gg
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt1172233/
Mitt betyg:Söt film! Tyvärr är själva rullskridskoscenerna ganska usla. Det syns att det är promenadfart. Den duger att se tillsammans med cheyen! Samma huvudrollinnehavare som i Juno och även lite samma känsla i filmen, fast Juno var betydligt bättre!
(av tio)
......
Jarhead, Generation Kill, Over There och till viss del Black Hawk Down är bra filmer, men the Hurt Locker var ju bara pinsam. Uselt försök till att vara djup/psykologisk som Jarhead, men gör ju magplask, pinsamt att se den.....
Här var det lite fler som tyckte The Hurt Locker var bra.
15th Annual Critics Choice Awards
Best Picture
WINNER: The Hurt Locker (2008)
Vet inte hur det ligger till med er andra, men jag får svårt att räkna antaletnär antalet överstiger 4-5 stycken, utan att behöva markera dem en efter en.
Vad sägs om att använda siffror istället?
"7 av 10" känns lite mer pragmatiskt än, faktiskt.
Oj, här har vi olika smakBronson tyckte jag sög getballe, mest för att skådisen var irriterande samt karaktären lite väl utflippad. Lite för mycket clockwork-känsla över den, även om CWO är en grym rulle.
Att du ens gav den en chans, det räcker att kolla trailern och vad regissören bajsat ur sig tidigare...
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti