Den stora Falkenbergstråden

fan man att man inte ställde upp va ju rädd att bli utkvalad men mitt personbästa hade ju gett en mitten placering i fältet :)

ja ja men sånt är livet

Se det positivt, du hade säkert kraschat i startböjen igen, eller i nån annan kurva. :D

Nej, vi var inte kinkiga, men det kanske har att göra just med att man kört hela säsongen med samma system utan att fylla på med dämpull i dämparen? Man bränner ur ett slipon ganska totalt på ett par race, har man då inte packat om det öht blir det inte bra. Ganska lindrigt straff fick ni iaf, bara att åtgärda problemet så får du köra:tummenupp

Hmm , perras system är bara 1mån gammalt och så många race och träningar har det inte varit under senaste månaden.
Jag tror att Ni är jättesura och griniga, det är Ert fel, allting är Ert fel. Sådeså.

/Nitrous

Är det tyst i etern, eller är det bara så att det inte funkar här hos mig? :(

Har blivit 3 torrpass och jag har förbättrat mig med 1 sekund varje pass så jag blir livsfarlig 2010 :D
Din blygsamhet är mycket klädsam. Fast vi vet alla att den är lite falsk. Idag vinner du stort. Seger eller döden :rock

AC/DC med tnt nu......musiken blir ju bara bättre å bättre:tummenupp

SJUUUKT imponerad av Jimmi "Kungen" Linden!!! Vilket race han gör! Riktigt roligt att han även fick sätta nytt banrekord! Jag lyfter på hatten och säger bara GRATTIS!

Back