Den stora förolämpningstråden!

Status
Ej öppen för fler svar.

Rocky

Kenta Kofot
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
V-Rod
Den stora förolämpningstråden!
Tycker att det behövs en tråd där man får förolämpa folk hur mycket man vill...
Men för att göra det lite er rättvist så får man bara förolämpa folk som skrivit i tråden, jag vet att jag nu sticker ut hakan som den första att få en "käftsmäll" men det kan nog bli rätt så kul.

Tycker att reglerna om personangrepp skall upphöra för dem som skriver i denna tråd i den här tråden, på resten av forumet måste man bete sig som folk!

SKRIV INTE OM DU ÄR KÄNSLIG I TRÅDEN!

Calmanders skrev:
2059422 Jag är otroligt finkänslig och tål ingenting...

Föstod det redan när jag såg din avatar som är tagen från ett barnprogram,den speglar din personlighet som en liten outvecklad barnrumpa som lipar över minsta lilla.

snabbåka skrev:
2059432 Föstod det redan när jag såg din avatar som är tagen från ett barnprogram,den speglar din personlighet som en liten outvecklad barnrumpa som lipar över minsta lilla.

...och du vill att folk ska tro att du är ett fan av rockgruppen Dismember p.g.a. Din fjuckin' avatar, fast du helst av allt står hemma och imiterar Amy Diamond framför spegeln i rosa tutu, tiara och ängelvingar!

Oddjob skrev:
2059426 Han som körde en silvrig 955i i bjärred runt 15:50

jag ville också köra hoj din bäver! :mad: :fatta!

När skrev han i tråden ? din inkompetenta pajas,lär dig att läsa och förstå ett helt inlägg någon gång,i detta fall det första i denna tråd.

snabbåka skrev:
2059450 När skrev han i tråden ? din inkompetenta pajas,lär dig att läsa och förstå ett helt inlägg någon gång,i detta fall det första i denna tråd.
1. helt rätt jag orkade inte läsa :hihi

2. jag ville klaga på honom :4skrika

Oddjob din lille jävla fjortis, sluta att spamma varenda tråd ditt fucko :hihi

Bifogat

• gay14.jpg
    gay14.jpg
    21.2 KB · Visningar: 77
Last edited:
Belfrage skrev:
2059453
"snabbåka" va fan är det för nick? Verkar som du har grov dyslexi eller liknande.
Du inte kan sätta samman orden och de går knappast att skriva orden varken före eller efter varandra.

http://susning.nu/Nick

Ytterliggare en individ i detta samhälle som inte förstår sig på,men du tilltalas väl med efternamn av dina vänner samt din familj också,eftersom du fick en psykos när du gjorde din värnplikt.

snabbåka skrev:
2059466 http://susning.nu/Nick

Ytterliggare en individ i detta samhälle som inte förstår sig på,men du tilltalas väl med efternamn av dina vänner samt din familj också,eftersom du fick en psykos när du gjorde din värnplikt.

Nick (från engelska: nickname) är ett taget namn som döljer personens egentliga identitet.

Min egentliga identitet är inte endast Belfrage.

Har inte gjort värnplikt. Det ska vara ett mellanslag efter ett komma-tecken.

Calmanders skrev:
2059448 ...och du vill att folk ska tro att du är ett fan av rockgruppen Dismember p.g.a. Din fjuckin' avatar, fast du helst av allt står hemma och imiterar Amy Diamond framför spegeln i rosa tutu, tiara och ängelvingar!

Whats in it for me i really got to know.................la la la la,den sjungs i duschen flitigt.
Rockgruppen Dismember ? är inte bekant, men man kan ju slå upp ordet i ett lexikon om det sträcker sig utanför sin egen lilla hjärna.

:D :D :D :D :D :D :D

Bara för att se vad jag får för svar så lägger jag ett inlägg i denna tråden :rolleyes: . (väntar på dansk skämt)

Belfrage skrev:
2059478 Nick (från engelska: nickname) är ett taget namn som döljer personens egentliga identitet.

Min egentliga identitet är inte endast Belfrage.

Har inte gjort värnplikt. Det ska vara ett mellanslag efter ett komma-tecken.

Saxat från susning:

Nick (från engelska: nickname) är ett taget namn som döljer personens egentliga identitet. Ofta innehåller ett nickname någon egenskap som personen som använder det tillskriver sig.

Vart det tydligare nu, ärthjärna.

:hihi

spectre skrev:
2059501 Bara för att jag vill bli påhoppad av diverse hot och sånt så skrev jag här, bring it on :mad:

Citat:
Inskickat av 2fast4hjo
Okej...skämt brukar vara roliga när man drar dem en gång :huvet ..men det att förstöra trådar så som du, spectre och jonathan gör är patetiskt....
:tungan

Belfrage skrev:
2059453 Jag håller på håve.. hoppas vi vinner ikväll.

Vad fan vill du då din jävla sopa? Men du trivs väl bra tillsammans med dina sekt-kompisar från Jönköping! :finger

Maxxi skrev:
2059516 Citat:
Inskickat av 2fast4hjo
Okej...skämt brukar vara roliga när man drar dem en gång :huvet ..men det att förstöra trådar så som du, spectre och jonathan gör är patetiskt....
:tungan

Kunde du inte komma på något eget att skriva din lillla fjortis! :arsele :arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form