m.eriksson
Redneck prostitute
jag hakar på vart ni än ska åka, ska hämta kolv å skit efter jobbet idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kan vi inte köra någon annanstans vill fan inte hoppa när det är så jävla hård och kalt!!! jag på köra men inte på bana!!!?![]()
![]()
Illa, sätt en konservbork och kör fifan. Kommer fler dagar....det gick skitbra att byta kolv, tills jag märkte att jag fått fel fotpackning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
får tag på en på söndag, men får passa imorgon, jävla fin början på mina 2v ledig..
det gick skitbra att byta kolv, tills jag märkte att jag fått fel fotpackning![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
får tag på en på söndag, men får passa imorgon, jävla fin början på mina 2v ledig..

e ganska säker på att jag har liggandes... kan gå ut och kolla om en stund åter komemr med svar..
18-26år, skadad är man väl alltid, snart blir det väl mycket isracing enduro, inga proffs på cross då alla åker och leker och kör hårdare på sommaren med moppar.hello,
jag e lite ny här på sporthoj, tänkte se om det finns fler crossåkare att åka med än dom jag redan känner.
själv är jag 23 och åker endast cross, enduro och stubb. hur gamla är folk här? inge för att det spelar så stor roll när man åker men ändå. åkt runt på nästan varenda banan inom 10 mils radie av örebro. Just nu är jag skadad men så fort knät läkt så tänker jag vara tillbaka på hojjen.
hello,
jag e lite ny här på sporthoj, tänkte se om det finns fler crossåkare att åka med än dom jag redan känner.
själv är jag 23 och åker endast cross, enduro och stubb. hur gamla är folk här? inge för att det spelar så stor roll när man åker men ändå. åkt runt på nästan varenda banan inom 10 mils radie av örebro. Just nu är jag skadad men så fort knät läkt så tänker jag vara tillbaka på hojjen.
kör du ngt med jens å lennermark (degen) ?

18-26år, skadad är man väl alltid, snart blir det väl mycket isracing enduro, inga proffs på cross då alla åker och leker och kör hårdare på sommaren med moppar.
Fixa knät så är det bara lägga en kommentar så kör vi.
snygg hoj!
Vi har inte kört så mycket vi åker runt bland skogarna nu när vintern är kommen, kommer väl åkas endel is på Lången och Hjälmaren är det mycket cross åkare.ingen aning vem det är tyvärr
tackar! vad åker ni själva för hojjjar? vart åker ni vanligtvis? vart hålls ni till när ni kör på isen? själv så har jag aldrig åkt is ännu men det verkar inte så svårt. Jag e medlem i hallsberg och kör där de flesta av de gånger jag åker. Gillar sandbanor, det e svårt å kräver att man e vältränad. Tävlar nån gång ibland på skoj bara men endast när ekonomin tillåter. Senast var Dråpslaget 2006. Har varit skadad sedan aug 2007 annars hade jag åkt dråpslaget och GGN.
Vi har inte kört så mycket vi åker runt bland skogarna nu när vintern är kommen, kommer väl åkas endel is på Lången och Hjälmaren är det mycket cross åkare.
Jag åker en gammal yz250 -00, KTM 250 -99 tror jag, KTM 125-02, några åker kx250 -03or.
Vi kommer satsa på Enduro dubb dels för att man kan ha det både på is och i skogen. Inge roligt att rejsa om 1har findubb och några enduro, ju jämnare ju roligare.
Fast alla är nog sporthojsbögar.
eller en r1!
Rettor kan jag hålla med om. Nej ska inte bråka på denna fina julafton.god jul grabbar !!! och alla som kör ktm 125 är ju bäst det vet ni grabbar![]()
![]()
eller en r1!
![]()
Rettor kan jag hålla med om. Nej ska inte bråka på denna fina julafton.
tjo krappar! hoppas ni haft en go jul med massa gött käk!!
själv sitter jag hemma i de småländska urskogarna och väntar på utfodring!! Gott mos!
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |