Den stora cross tråden!

Ska bara fixa lite med martins hoj nu sen jävlar ska vi bränna :D
På lördag och söndag ska jag åka iaf.
SÅ hör av er om ni ska med, meddela gärna i tid, då vi ofstast inte har med oss varken datorer eller telefoner.
Kl 10.00 åker vi.
/mvh jonas

Fiiiiiiiiiifan va ja ska köra med färgborttagningsmedel och allt va FAN det heter i morron och sen bara smälla ihop skiten snabbt utav bara helvet!

Men jag kommer väl ändå inte hinna :(

Fiiiiiiiiiifan va ja ska köra med färgborttagningsmedel och allt va FAN det heter i morron och sen bara smälla ihop skiten snabbt utav bara helvet!

Men jag kommer väl ändå inte hinna :(
Slit för fan, skulle vara kul om man kan köra ifrån båda era slö gammla kawasakis. Yamaha is the greatest.

jag får hoppa körning imorgon, körde av kedjan precis, nere i garaget... :näsblod

får jag tag i kedja imorgon så är jag med på söndag:tummenupp

Vi ska troligtvis köra i tagen mellan eker och nerkes kil åker ca 11från staden och är där tills det blir mörkt

Råttan slog över idag, det var roligt annars hade man kunnat vara hemma och sovit. Men fick första parket på den bedriften:D

Last edited:
En kamera skulle vara riktigt coolt, kan bli riktigt häftiga incidenter.
Skulle man lita mer på högen skulle jag vilja åka genom stan, men skiten pajar bara när blåljusen blinkar.
Hoppas på bra väder i helgen.

snutarna står och skjuter laser på hjälmaren ibland, när isvägen till vinön är öppen(30-sträcka), där skulle man kunna jävlas rätt friskt med dom! :tummenupp :D

fick tummen ur arslet idag med å rev loss bakdämparen, så jag hakar nog på i helgen som kommer, om jag hinner fixa den.. :gnissla

Bifogat

• DSC01674.jpg
    DSC01674.jpg
    99 KB · Visningar: 88
Får se om min startar något mer. Råttan ge mig bilderna från garaget så kan jag avgöra om din skitmobil är dålig eller sämst.

I helgen är det Julfest så då är man ändå bakis 1vecka framåt.

åfan. äre kolvras? jag tänkte byta min kolv rätt snart, iallafall innan jag börjar köra på isen.

Nej det är inget kolvras på min yamamoto, var lite klantig så råkade hälla i alldeles förmycket olja i soppan, så starta den gick men bara det som var i förgasaren sen "orka" den inte tända olja med soppa, så får tömma tanken bränna av tändstiftet sen borde det bara vara att gasa, men lat är jag.

åfan. äre kolvras? jag tänkte byta min kolv rätt snart, iallafall innan jag börjar köra på isen.
Isen den kommer väl inte än på ett par månader.
Kör denna månad ut sen får högen en ny kolv.

Last edited:
Nej det är inget kolvras på min yamamoto, var lite klantig så råkade hälla i alldeles förmycket olja i soppan, så starta den gick men bara det som var i förgasaren sen "orka" den inte tända olja med soppa, så får tömma tanken bränna av tändstiftet sen borde det bara vara att gasa, men lat är jag.

Isen den kommer väl inte än på ett par månader.
Kör denna månad ut sen får högen en ny kolv.

vilka är det som ska köra i :gnissla helgen då?

jag hänger gärna med å filmar om ni vill =)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back