Den smarta ketchupflaskan..

Smart eller rent utav helt korkad?

• Antal röstningar
    0

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Samma visa idag igen :mad:

Hmm.. En kall köttbulle vore gott. Vandrar ut i köket, gräver fram en brun liten rackare. Tar tag i den nya smarta flaskan i kylskåpsdörren, skakar lite lätt, trycker upp locket, siktar... Schplufffss! Ketchup på hela jävla handen och en fet klick på golvet :mad:

Vad f-n är det för fel på flaskorna?! Den är ju som en gammal 99 EMS, allt eller inget. Är det nån här som med handen på hjärtat kan säga att dom, utan problem eller andra fadäser, kan portionera en lagom dos?

Det smarta sitter egentligen inte i flaskan,utan är tänkt att sitta hos användaren,comprende?

Det är därför man köper dom gamla hederliga flaskorna, de nya är värdelösa

Det smarta sitter egentligen inte i flaskan,utan är tänkt att sitta hos användaren,comprende?

Ahh, det borde stå en varningstext på flaskan; "OBS - Användes endast av folk med högre iq än en fiskmås" :rolleyes:
Men vem fan äter ketchup liksom!? Ok om det intages i samband med makaroner men det är ju ett moment 22 för makaroner äter man inte heller.

Att äta kalla köttbullar eller ketchup borde vara nog skäl nog att legalisera arkebusering. :fakta

Ja, första gången blir man förvånad när man dränkt sin mat i ketchup. Det går inte™ att bara trycka ut lite grann såvida man inte har ninjareflexer.

Myh god!!!! Snacka om dagens I-landsproblem!!! :rofl :rofl :rofl

Som tur är finns det (ca) 20 st olika flasktyper, 30 st olika fabrikat och EN gul ketchup, för dom mindre begåvade då! :tummenupp :arsele :rofl

apropå ketchup effekt...
[YOUTUBE-ID]mV2eUyPYZSY[/YOUTUBE-ID]

Aldrig lätt det där, kräver en enorm fingerkänsla och tajming :näsblod :D

Men vem fan äter ketchup liksom!? Ok om det intages i samband med makaroner men det är ju ett moment 22 för makaroner äter man inte heller.

Förlåt, glömde att här på SH trycker alla egna pengar & äter bara kobe-biff, förlåt, verkligen! Hur går det med finansieringen av avgassystem förresten? Det var ju för dyrt & köpa Termisar så du skulle bygga eget? :hihi

Jag hoppas det, för din skull :mad: Det är ditt fel, det vet du va? När jag kollade din tråd i torsdags så var jag väldigt sinnessvag och hade det inte varit för den så hade jag inte varit utfattig nu och vara tvungen att äta köttbullar och spaghetti till middag :gråta

:lol Stolpe ut?

Last edited:
Jag ångrade mig igår och undrade hur jag kunde vara så idiotisk så jag köpte en sån där igen. Man känner sig som en hjärnkirurg som ska lägga ett kritiskt snitt när man försöker "lirka" ut en lagon liten mängd och sen kommer en STÖRTFLOD med ketchup. Man blir ju förbannad! :mad:

Om du köper en sånhär maskin så kan du portionsförpacka :tummenupp

[YOUTUBE-ID]2Qka1BXDd8g[/YOUTUBE-ID]

Förlåt, glömde att här på SH trycker alla egna pengar & äter bara kobe-biff, förlåt, verkligen! Hur går det med finansieringen av avgassystem förresten? Det var ju för dyrt & köpa Termisar så du skulle bygga eget? :hihi

Snälla nån, makaroner äter man inte bara för att det är så jävla ECKLITT, jag syftade inte på den ekonomiska aspekten någonstans!
Och jag skrev faktiskt SPAGHETTI!!! Inte ens i närheten av makaroner, bara så du vet. Att ens påstå att makaroner och spaghetti är samma sak är ju värt en pungspark...

Och systemet går bra :hihi

Haha. Tillåt mig;

Buuuurneed!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!