Den sista idioten är inte född!

kunde precis lika gärna slutat med att de sköt varandra.
och varför drog support bilen ?

Detta är nog ett av de större filmade exemplen på hur man INTE skall sköta en insats.
inte många rätt..

Okej, tur att det inte finns många sådana filmer från Sverige då. Jag stannar i detta landet.
Har redan haft snuten hemma hos mig och det gick sjysst till :tungan

Okej, tur att det inte finns många sådana filmer från Sverige då. Jag stannar i detta landet.
Har redan haft snuten hemma hos mig och det gick sjysst till :tungan

Nej här spöar polisen på panchisar på shellmackar istället för annars blir de ju inte filmade :huvet och när de har tid krockar de idioter inne på dagis och DÄR skjuter man mot dem och som bonus kan de ÄNDÅ inte ta dem. o filmade blir de inte heller.
I filmen ovan gör de 1 enda rätt och det är att de får tag på "skurken"
Inte ens det lyckas den svenska polisen med.

Jag har aldrig haft snuten hemma hos mig, men jag gillar dem inte mer för det.
Därför tycker jag det är ett alldeles utmärkt tillfälle för dem att visa sig och gå ut o prata med folk på tex Barkaby osv. där man kan mötas på lite neutral mark.
tror att sådant ger mindre :FU och därmed även mindre :kryckor och mer :tummenupp ute på gatan.

Hur ska man tolka detta då? :va

JO har tidigare gjort klart att bilister som inte stannar vid fartkontroller inte ska följas efter, uppger Eriksson:

– Den här gången var det lite speciellt då bilen var stulen men efterföljandet skulle ha avbrutits omgående då bilföraren inte stannade, säger Eriksson som betonar att han inte exakt vet vad som är rätt eller fel.

Så praktiskt av Expressen att utelämna att föraren försökte köra på en polis.

Låter som att polisen sköt i riktning mot dagiset bara för att någon gick ur bilen. När polisen i själva verket avlossade skotten i nödvärn då föraren försökte köra på honom.

LÄS DN ISTÄLLET, där har de faktiskt journalister anställda.

Bara att befinna sig på ett område med en massa osnytna skitungar skulle ju få en att vilja skjuta skarpt. :4skrika

Ja för poliser skjuter ju hej vilt runt sig, kan ju dessutom informera om att polisens kulor (haha) inte går igenom den som träffas, utan kulan fläker upp sig och stannar i kroppen.

I CS kanske ditt påstående kanske gäller men för övrigt bör du läsa på lite ballistik om du inbillar dig att polisens Speer kulor har en magisk garanti mot genomskott och att de alltid träffar målet. Har själv använt dessa skott och jag kan garantera att även polisens ammo genererar bommar.

I CS kanske ditt påstående kanske gäller men för övrigt bör du läsa på lite ballistik om du inbillar dig att polisens Speer kulor har en magisk garanti mot genomskott och att de alltid träffar målet. Har själv använt dessa skott och jag kan garantera att även polisens ammo genererar bommar.

därför de la ner arklöv på backen innan de sköt honom...:D :D

snutar e jo som ett stort gäng..

Akta er för att åka till USA, usch usch...

Herregud.. en bunt kontorsnissar o folk som står framför nån jävla CNC-fräs eller nåt skit om dagarna sitter på SH o uttalar sig.
Ni känner att ni vet en jävla massa, ni har ju varit utanför dörren en gång så ni vet precis hur ni fungerar i alla lägen o vet att ni minsann aldrig skulle göra bort er.

Shit.

jo ditt liv e väl händelselöst:D

Last edited:
Fan AndreasNo du måste vara snäll mot Crash rider , inte hugga på allt han säger hela tiden. Har du inte hört låten let it be, let it be med Beatels... Va snäll nu ett tag, Please också skriven av Beatels..hehe!

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu