Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2ono skrev:Var finns dom ? den perfekte mannen är väl motsatsen eller?![]()
Precis, man skulle ju behöva jobba som en gnu för att försörja en hel familj alldeles själv, medan frun glassade runtNoicE skrev:Om frun i huset är hemmafru, då kan det gott gå till så![]()

Om nån vill leva så ska vi inte vara snabba att döma, däremot tycker jag tvärtom mot du, hoppas ingen ofrivilligt får leva så!Bikerbitch skrev:Hoppas ingen frivillig väljer att leva såhär..
Vem sa att hon inte fick nått tillbaka?Bikerbitch skrev:Nej verkligen inte, jobbigt om en person alltid ska passa upp på den andra hela tiden utan att få någonting tillbaka.
Bikerbitch skrev:Jag vet inte men prova att gå in på gula sidorna och sök på "Toffel"
Nej verkligen inte, jobbigt om en person alltid ska passa upp på den andra hela tiden utan att få någonting tillbaka.
stoffer skrev:Om nån vill leva så ska vi inte vara snabba att döma, däremot tycker jag tvärtom mot du, hoppas ingen ofrivilligt får leva så
Espen skrev:Har märkt att du mer än gärna slänger upp länkar med diverse "kvinnoförtryck"... länken du länkade till nu är ju helt uppenbart menat som ett skämt men du tycks ta den väldigt seriöst?! Är det så?![]()
Har du varit eller är du förtryckt själv, känner du många kvinnor som är förtryckta i och med att du vill diskutera det hela tiden?
Slappna av...![]()
Ta nu inte detta som ett påhopp, jag undrar bara.
Mvh
Jag tror det här finns ganska utspritt över hela Sverige fortfarande...mb skrev:Var iofs inte så längesen vi hade en liknande kvinnosyn i sverige också. Gott att tiderna förändras till det bättre inom vissa områden iaf.
Mech skrev:Jag tror det här finns ganska utspritt över hela Sverige fortfarande...
PS.

Ja, jag tog den från din gamla dator. Haha.Ninjaboy skrev:Jag hade tappat bort den guldbilden. Intressant var att när jag sparade den så såg jag att den hette HERO.JPG.![]()
Bikerbitch skrev:Hoppas ingen frivillig väljer att leva såhär..
( :kocko )|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |