Den perfekta flickvännen...

Jag har en blond här..

-barely legal
-blå ögon
-smal
-70d bh strl
-blond

*perfect* ..å hon är bisexuell också, och gillar hårda tag, städar, diskar, å har korsett på sig just nu :banana :kär

*bifogar en bild på cheyen när hon är i min soffa å letar efter fjärren.

:yoparty

Vissa har tur :tuttar

Hon ska vara snäll, trevlig, ärlig och trogen. Ha sina intressen och acceptera mina. Leva i verkligheten och inte vara någon prinsessa på ärten som vill ha allt serverat på silverfat. En vanlig arbetande tjej/kvinna med sitt eget liv helt enkelt. Får gärna vara duktig i köket så hon kan lära mig mera :D Hon dammar och tvättar så diskar och dammsuger jag :tummenupp

Får se hur det går nu, tredje träffen kommer nu i helgen :banana

3062106 Hon ska vara snäll, trevlig, ärlig och trogen. Ha sina intressen och acceptera mina. Leva i verkligheten och inte vara någon prinsessa på ärten som vill ha allt serverat på silverfat. En vanlig arbetande tjej/kvinna med sitt eget liv helt enkelt. Får gärna vara duktig i köket så hon kan lära mig mera :D Hon dammar och tvättar så diskar och dammsuger jag :tummenupp

Får se hur det går nu, tredje träffen kommer nu i helgen :banana
Huh.. jag kommer aldrig att dela din mognad.. :Bugar

Jag har en blond här..

-barely legal
-blå ögon
-smal
-70d bh strl
-blond

*perfect* ..å hon är bisexuell också, och gillar hårda tag, städar, diskar, å har korsett på sig just nu :banana :kär

:slicka

Hittade du henne på gymmet eller? Har troligen missat henne isf :huvet
:D

Då är det förmodligen så att hon försöker göra om den perfekta killen hon blev kär i , så att allt ska passa henne. Tjatar och gnatar tills killen tröttnar.

Dessa honor blir senare 40+ bitterf****or som förstör stämningen överallt där dom far fram. Stor varning för dessa.....

:rofl :rofl :rofl då bör ja lämna min snarast :D :D

Ja,normal överlag, allsmäktig och villig att lyda mig blint är allt jag kräver. :tummenupp

Last edited:
Jag har en blond här..

-barely legal
-blå ögon
-smal
-70d bh strl
-blond

Äh...det är säkert en sån slikondocka som duckie länkade till :fakta :hihi

på tal om de så har jag precis träffat en tjej...

Det har jag med. :) Det är inte samma? :va

Last edited:
Finns ju ingen som kan bestämma vad som är perfekt och inte. Det sitter ju as always i betraktarens ögon.
Därför många tjejer bantar ner sig till en 12 årings storlek och typ blonderar håret för att de tror, att alla killar vill ha det så.

Back