Den obligatoriska däckbytarfilmen

musik=ålder?

inte för att det direkt hör till ämnet men har musiken man lyssnar nånting med ens personliga mognad att göra? du menar alltså att folk som gillar olika typer av musik e schizofrena eller?
 
frallan81 skrev:
inte för att det direkt hör till ämnet men har musiken man lyssnar nånting med ens personliga mognad att göra? du menar alltså att folk som gillar olika typer av musik e schizofrena eller?


Preics :tummenupp

Nä, som jag sa.. filmen var rolig men musiken kass.. Sen att vissa här tog väldigt illa åt sig kan inte jag hjälpa :huvet
 
Sep skrev:
Preics :tummenupp

Nä, som jag sa.. filmen var rolig men musiken kass.. Sen att vissa här tog väldigt illa åt sig kan inte jag hjälpa :huvet

jovisst är det så. jag bara undrade hur du kan säga att musiken är kass? Att du tycker den är kass betyder ju inte att den är kass utan att DU tycker/uppfattar den som det. Vad du tycker behöver inte andra tycka.Jag reagerade bara för att JAG tycker det är fel att kalla folk för "fjortisar" för att dom har en viss musiksmak, men som sagt det är vad JAG tycker :rolleyes:
 
Last edited:
duckie skrev:
haha, så ni gjorde en ändå :-)

nice work

Det är klart, vi hade inget bättre för oss :D Kom ju på att rallyt är nästa vecka, den 5:e (jag trodde den 5:e var denna vecka), så vi har lite tid på oss. Men men, det blir ju åka av innan dess!
 
MjO skrev:
Det är klart, vi hade inget bättre för oss :D Kom ju på att rallyt är nästa vecka, den 5:e (jag trodde den 5:e var denna vecka), så vi har lite tid på oss. Men men, det blir ju åka av innan dess!

Det kan du fethajja!
 
frallan81 skrev:
jovisst är det så. jag bara undrade hur du kan säga att musiken är kass? Att du tycker den är kass betyder ju inte att den är kass utan att DU tycker/uppfattar den som det. Vad du tycker behöver inte andra tycka.Jag reagerade bara för att JAG tycker det är fel att kalla folk för "fjortisar" för att dom har en viss musiksmak, men som sagt det är vad JAG tycker :rolleyes:

Suck.. Indirekt är det givetvis min uppfattning.. Förlåt att jag glömde "jag tycker".. Trodde folk kunde lista ut det endå..? :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top