Den nya ordningen på SH

det har du minsann aldrig kallat mig:mad: :rolleyes:

för övrigt, tack för listan oddjobb! känns bra att känna till de nya reglerna!bästa läsningen idag=D
nu gäller det att passa sig... :huga

Men det är ren omtanke! Jag tar det varligt med teens, ni kan få hormonrelaterade känslostormar, emoartad identitetskris och sedan hänga er eller skjuta ihjäl hela skolan ni går i. :krama

Men det är ren omtanke! Jag tar det varligt med teens, ni kan få hormonrelaterade känslostormar, emoartad identitetskris och sedan hänga er eller skjuta ihjäl hela skolan ni går i. :krama

det där var nog den värsta fördomen jag hört på ett tag...:hihi jag som är så stabil...:gnissla

Jag tycker UT borde få komma tillbaka, för när han var här var Oddjob inte lika aktiv...

Fan, ska det bli så jävla uppstyrt med förhållningsregler får kasta i mej de sista negerbollarna, ta min socialbidragsfuskande fru, (som f.ö är kommunist och alltid tar den i tvåan) under armen och avregga mej från det här bögiga forumet.

Egentligen planerades nå käk med våra muslimska vänner på balkongen, men eftersom dom röstar blått å kör moppe så fick vi stryka det oxo.

Nä, nu flyttar jag röven till den skotskrutiga soffan, njuter av lite bag-in-a-box vin + finska pinnar. Kanske ringer nåt norrländskt socialfall så vi båda kan beklaga oss över fornstora dagar här på SH.

eller så biter vi ihop och fortsätter att håna o häckla, som vanligt.

hmm, ändrade man inte namnet på negerboll till afrikanska småkakor i cykelhjälms-Sverige ?? eller det kanske bara var min fulla kompis små lustiga filosoferingar ;)

Bra ide. Jag gillar inte kommunister. Inte såssar heller... Och inte de flesta folk heller. Tycker illa om de flesta som jag inte tycker om faktiskt.

Jag hatar folk i allmänhet. Sen finns det väl en och annan individ som går an...

vadduvill.jpg
Negerbulle :fakta

Enligt EU-standard får det vi kallar "negerboll" inte heta så då bakverket inte innehåller tillräckligt stor andel av denna råvara. Korrekt benämning bör vara "kakaoboll med kaffetillsats", som tilläggsinformation bör anges om den är rullad i kokosflarn eller pärlsocker.

БОБАН;3628741 skrev:
Håller med, dock har han inte samma klass, känns mest som han är lite av wannabe...

Men för fan?! :mad:

Det är EN tråd som UT bad mig skriva,
i övrigt har jag inte försökt efterlikna honom alls! :mad:

Det är nog värre för svarta killar eller tjejer att läsa sånt.

Jag måste passa på att fråga en OT-fråga när vi ändå är i OT-forumet.Varför kallar du dig stötstångstaliban, din SV har ju inga stötstänger? :va

Jag har en förkärlek för gamla amerikanska fordon, så uttrycket har inte nått med min SV att göra :)

Jag fick höra uttrycket här på SH under en diskution angående äldre bilar, tyckte det lät lite roligt ..

Thats it :)

*/ ?>
Back