Bild & Video Den Moderne Tomten och hans renar kör MC

Fyfan vicken overkligt rulle, hoppa sådär med en Intruder utan att gaffeloljan skjuter som en geiser... :näsblod :tummenupp

Fyfan vicken overkligt rulle, hoppa sådär med en Intruder utan att gaffeloljan skjuter som en geiser... :näsblod :tummenupp

Fullt ärligt, är det det som är mest overkligt i den rullen? Helt vanligt annars att en tatuerad ren med röd nylle drar runt på bakan på en hoj? :brinnerup

Mmm.men nu tror jag att dom kör HD och dom är som alla vet snorsnabba.
(och ger garanterat ragg)

Det låter rimligt, HD är dessutom "ibland" anpassade för en person med några kilo extra kring midjan, så fjädringskomponenter borde fixa en ren stackare på 50 kilo :tummenupp

Edit: Tomten hoppar inte därav naturliga skäl.

Kära Sporthojsläsare,nu kommer kanske det här som en chock men efter långvarigt forskande kan jag nu konstatera att mc-körande renar är en bluff och vad värre är:Förmodligen är självaste tomten en bluff han också,ja jag skulle vilja sträcka mig så långt som till att säga:TOMTEN FINNS INTE.
Berätta nu inte detta utanför Sporthoj för detta faktum kan skapa Kaos och hämma konsumtionen rejält.
Så låsas att Tomten finns på samma sett som era tjejer låtsas orgasm,det skadar ju ingen utan ger oss bara bättre självförtroende. GOD JUL.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park