Den lever!! Poll,om varför.

Varför är jag så här ?

• Antal röstningar
    0
Inte för att måla fan på väggen, men du inser att det är en komplott, hoppas jag?
Hon börjar med att få dig att tro att DU gör HENNE kåt och allt. Sex överallt, hela tiden. Detta pågår i ungefär två månader. Sen börjar hon så sakteliga nobba sex. Har du inte gjort dina sysslor, blir det inget knulla.

Du kommer att falla ner i nån sorts toffeltillstånd och göra vad som helst för att få komma till, för att du vet ju att hon vill innerst inne. Det är såklart fel, vad hon vill är att förändra dig från den killen hon började gilla, till en osäker individ som inte kommer att ställa till problem för henne så länge du får kisse en gång i veckan. Du kommer att leva ditt liv frustrerad och irriterad.

Det som händer till slut är att du inte är intressant längre. Du har blivit för mesig, helt enkelt. Hon kommer att börja leta efter nån ny man att förstöra och du fasas långsamt ut ur hennes liv. När hon väl talar om för dig rakt ut att hon har tröttnat, då har helvetet redan frusit till is. Hon kommer att försöka provocera dig till att dumpa henne gång efter annan och du kommer inte riktigt att fatta vad hon håller på med. Hon vill såklart att du ska skylla dig själv, för att du dumpade henne.

Tur att du får inside info från mig.

Det enda som funkar är att du inte låter dig fastna i fitträsket. Tänk ut en nivå som du kan tänka dig att leva med ett tag. Tre gånger i veckan, max. Annars kommer du bara att få akuta självförtroendeproblem sen, när hon börjar sätta restriktioner. Enklare och bättre att göra det själv från början.

Kvinnor är som knarklangare, de skapar ett behov med gratisprover. Sen ska du jävlarimig betala för det, och du ska betala DYRT.

Se upp, för fan.

Mattias skrev:
Sen börjar hon så sakteliga nobba sex. Har du inte gjort dina sysslor, blir det inget knulla.
Kvinnor är som knarklangare, de skapar ett behov med gratisprover. Sen ska du jävlarimig betala för det, och du ska betala DYRT.

Se upp, för fan.
´
Ahahaha..jag dör av skratt. Jag har sett det själv. Var hos en tjejkompis och kollade in hennes läghenhet som jag skall hyra då jag flyttar hem. Killen hennes var där och hälsade på från Australien. Han kom och skulle kela o krama henne lite och hon vänder sig om men eldögon och väser.."skulle inte du ner i tvättstugan och hänga tvätten?" (riktigt mamma tonläge)

Jag började skratta för jag trodde hon skojade..men så var inte fallet och stora långa snygga killen slank ner som en liten råtta till tvättsugan med svansen mellan benen..och hämtade HENNES tvätt.

Alla tjejer är inte så..(men ändå verkar de vara dessa som har grabbarna :va )

Ädit: grattis LF...njut..keep it simple :)

Last edited by a moderator:
Klart du är kåt farbrorn! :tummenupp

Du är ju så gammal att du hamnat i klimakteriet, fast för killar.

ttiwwp.gif

Långa farbron skrev:
Det är rörande att se eran omtanke om min rygg :4skrika

Ryggproblem ska inte underskattas! :mattias Farbror får vara försiktig med gymnastiska övningar...

Personligen tror jag dock på drogalternativet.. :hihi

Har du bara på dig (rygg)skydd så borde detta inte kunna slå tillbaka på dig så hårt.

Kör hårt och hälsa Lisa så mkt! :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...