Den Lever! :p

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Nu slipper ni inte mig mer! :D
Fick de sista delarna idag (passnings-pins till ignitorkåpan) och silikonade, skruvade på kåpan... slog på olja... startade; Den pangade till en gång sen startade den och gick som vanligt! :yoparty :banana :tummenupp

Skiiiithärligt... Nu slipper ni mig inte! :P Ska bara ut och ta en lite lugn testrunda o känna ordentligt på bromsar och lite annat innan det blir mer körning... inte minst byta däck!
Aja... ville bara skriva av mig :D

Ses :)

Kay skrev:
Fick de sista delarna idag (passnings-pins till ignitorkåpan) och silikonade, skruvade på kåpan... slog på olja... startade; Den pangade till en gång sen startade den och gick som vanligt! :yoparty :banana :tummenupp

Skiiiithärligt... Nu slipper ni mig inte! :P Ska bara ut och ta en lite lugn testrunda o känna ordentligt på bromsar och lite annat innan det blir mer körning... inte minst byta däck!

Gött!!! upp å på´t igen bara! :tummenupp

Kay skrev:

Jag hakar på nästa vecka med min nya skönhet... :banana

Swappe: Jess, men lite smånervig första minuterna kommer man kanske vara. Aja.

Cornfed: HÄRLIGT. Vi vurpkungar får hålla ihop. :hihi

Låter ju kanon, köra i helgen om det är väder :banana

GSXR1100R skrev:
Låter ju kanon, köra i helgen om det är väder :banana

-Ya bet ya! :)

Förresten.. Hur farligt är det att köra med ett slitet bakdäck om det är torrt? Det är slipbanan på mitten som är mest sliten, 0.5mm kvar på minsta stället... Vågar man ta lite testrundor innan däckbyte? Så länge det är torrt och man har däcktemp är det inte farligt eller? Ekonomin sinar denna månaden med tonvis av utgifter...

Det är nog lugnt. Men du kanske borde låta däcken bli varma nästa gång innna du fläskar på fullt på gasen. :D :fatta!

PuDDy skrev:
Det är nog lugnt. Men du kanske borde låta däcken bli varma nästa gång innna du fläskar på fullt på gasen. :D :fatta!

Mjo :D Men jag tror faktiskt inte det var det som var felet från första början... Man har ju gått igenom olyckan många gånger i huvet om man säger så... och det som jag nu tror är att mina värmehandskar, som jag hade under mina GP, gjorde att jag hade skitkass känsel + bromsvätskan var inte helt ute i systemet, så jag nöp lite för hårt vid inbromsningen, vilket för en split second låste framhjulet och sen när jag släppte vobblade den.. kanske? ÄHH. aja. Den funkar iaf :D :fyllisar

Kay skrev:
Swappe: Jess, men lite smånervig första minuterna kommer man kanske vara. Aja.

Cornfed: HÄRLIGT. Vi vurpkungar får hålla ihop. :hihi

"THE KLOOTERS" kan ni ha på ryggen! Nu har ni klotat vad ni ska detta året...bara vi andra kvar.

Kay skrev:
-Ya bet ya! :)

Förresten.. Hur farligt är det att köra med ett slitet bakdäck om det är torrt? Det är slipbanan på mitten som är mest sliten, 0.5mm kvar på minsta stället... Vågar man ta lite testrundor innan däckbyte? Så länge det är torrt och man har däcktemp är det inte farligt eller? Ekonomin sinar denna månaden med tonvis av utgifter...

Ganska lugnt....Mr K wheelar när korden syns hela varnet runt. :yoparty

Bosken: Bara o plinga när du är redo så rullar vi! :)
Micke: Med störst sannolikhet! :tummenupp

Kay skrev:

Man lär sig av sina misstag... Köp trottelstopp :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...