Den långa vintern hägrar

Finns många sätt......

Gör som jag...........

Flytta till Grekland...........Vi har haft närmare 20 grader om dagarna gandska länge här, vilket tydligen ska vara rätt normalt o mc-säsongen e långtifrån över...................synd bara att S2:an e kvar i malmö .....:huvet

Man slipar 600 st skruv som man kör i däcken. Sen kör man på isen med sporthojen:yoparty :yoparty :yoparty

Köpte min första hoj idag :banana hoppas att det blir någorlunda schysst väder nån dag i veckan, bara måste få ta en sväng innan den ställs in!

Spenderar tid i garaget och fixar upp sporthojjen till våren.
Sen kör man mycket cross, på med dubbdäck på vintern och stick iväg till banan. Hösten tillbringas bäst i grustaget med en spade och bygga hopp till crossåkandet =)

Självklart kör man ju skoter! Har inte hunnit köra någe mycket hoj än så än så länge är det bästa jag vet att köra skoter! Det är det man längtar efter på sommaren, och på vintern längtar man efter cross/hoj :tummenupp

Ingen vinterdvala här inte!

så här ser det ut i min gruva just nu. Full fart med andra ord!
Nästan mer hektiskt i garaget under vintern än sommaren! :lol

attachment.php

Speedgirl skrev:
2618233 Nu har det gått några veckor sedan man sist var ute och körde, abstinensen har kickat in och man har nu insett att det dröjer typ 4-5 månader innan det blir säsong igen. Min fråga är: hur överlever man vintern bäst? Hur gör ni? Är ni ute och pillar på hojen lite då och då eller tar ni helt avstånd för att inte tänka på den så mycket?

Kanske vintern består mest utav :fyllisar

Hoppas de blir en riktigt kall vinter o 1,5m is på sjöarna så man kan åka ända till mars o sen på med motard sulorna.. :D

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back