Den konstigaste bilden du har i "Mina bilder"

• Thread starter Thread starter FreddaGädda
  • Start date Start date
Är man så dödligt smart som jag så får man vara korkad en timme om året :rolleyes:

Det är väl snarare ett ungdomligt charmigt friskhetstecken, att du ännu ej hunnit vanställa din hjärna till att se penetrationsliknelser i allt du betraktar :hihi

Det är väl snarare ett ungdomligt charmigt friskhetstecken, att du ännu ej hunnit vanställa din hjärna till att se penetrationsliknelser i allt du betraktar :hihi

Jag har fortfarande masturbationsframkallade ärr och förslitningsskador på snorren efter 14/15-årsåldern.
Det är snarare så att jag har slitit ut tanken på penetrering så pass att den inte är intressant längre :hihi

Edit: Eller.. Host-host!.. Mja..

Last edited:
Jag har fortfarande masturbationsframkallade ärr och förslitningsskador på snorren efter 14/15-årsåldern.
Det är snarare så att jag har slitit ut tanken på penetrering så pass att den inte är intressant längre :hihi

Me too. Sedan gav jag upp mina pubertala drömmar om herdestunder med snygga killar och uppgick istället totalt i ett helt urartat intresse för kolvmotorer och smörjning.
Undrar vad Freud skulle ha sagt om det...:va:gnissla

Jag ska erkänna att även jag saknar sjuka bilder under "mina bilder". (Där finns på sin höjd lite snusk.) Annars hade jag lagt upp dem.

den första tror jag ska förklara förhållandet mellan en killes längd och längden på hans apparat,

den andra är tagen under lektionstid och kändes lite underlig när man fick se den (viktigt att poängtera: jag är inte med på den)

alla de sjuka bilderna m.m ligger på de andra datorerna

HAHA! Den bilden till vänster har ju jag ritat!! :rofl

den här är oxå konstig

Bifogat

• terassellerbalkong.gif
    terassellerbalkong.gif
    106 KB · Visningar: 650
Jag skall ju köpa till en laser som tar bort tatueringar..det var nog i utbilningssyfte (?) :gnissla

Jaja, visst! :hihi Och du har redan räknat ut ditt triumfkort när den patienten slokörad kommer till kliniken: du tänker säga åt honom att han måste ha bonge under hela operationen för att du ska komma åt att bränna bort allt. :hihi
Du är inte ofiffig du! :)

Jaja, visst! :hihi Och du har redan räknat ut ditt triumfkort när den patienten slokörad kommer till kliniken: du tänker säga åt honom att han måste ha bonge under hela operationen för att du ska komma åt att bränna bort allt. :hihi
Du är inte ofiffig du! :)

INGEN kommer lyckas ha bånge när man tar bort en tatuering SPECIELLT inte där..om man inte tänder på att huden expoderar..iof..det finns ju sånna människor :P

Det här är inte rättvist, jag har nyss formaterat och omistallerat :gnissla

Vi lyfter tråden om ett halvår va?

INGEN kommer lyckas ha bånge när man tar bort en tatuering SPECIELLT inte där..om man inte tänder på att huden expoderar..iof..det finns ju sånna människor :P

:eek: Ajj!
Verkar inge skönt varken att gadda sig eller ta bort :gnissla
Då borde det ju vara ännu trassligt att gadda dit motiven på det ställen. :va
Det kanske var kroppsmålning det där...

Vilken omoral!! :4skrika

Det här är inte rättvist, jag har nyss formaterat och omistallerat :gnissla

Vi lyfter tråden om ett halvår va?

Eller också knäpper vi våra händer att Lord Adrian hittar tråden. Hans datorbilder lär sannolikt få solen att gå ned över oss alla och nedkalla en kulturskymning som bringar oss och tråden in i ett dygnslångt och kompakt mörker av okristlig omoral.

:hihi

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...