Ja min husa är snart LV reggad, har inte blitt så dyrt hitils.lorkan skrev:Aa men då måste man köpa en relativt ny, och då börjar dom väl kosta några slantar, eller ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja min husa är snart LV reggad, har inte blitt så dyrt hitils.lorkan skrev:Aa men då måste man köpa en relativt ny, och då börjar dom väl kosta några slantar, eller ?
OLJEKYLD GSXR skrev:Det beror ju på om du tänker vara smart och köra strypt eller om du ska vara lika listig som de flesta andra och köra ostrypt. Ingen högvarvig sportmotor går att köra strypt, karaktären blir så usel att man heller tar bussen, så köper du en sporthoj så är det under förutsättning att du ska ta bort strypningen och åka runt olovligt i två år. Är det däremot så att du mer är ute efter att lära dig köra hoj ordentligt än att åka på bakhjulet så är det en hoj i stil med ER-5 du ska leta efter, eller en encylindrig 600-650cc. Dessa hojar går utmärkt att strypa och förlorar inte mer än lite toppeffekt. Jag lovar att det är stor skillnad mellan en en-tvåcylindrig 500-650cc fyrtaktare och din 125a.
Ljunghusen skrev:Min cbr600 gick kanonbra (men förbaskat slö) strypt
Piggare än 125an, och sju gånger skönare register
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |