Den kåte Chilenaren.

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Tackar :bow

Edit: Är det ok om jag länkar till din liggtråd på bukefalos?
Det var tamefan det roligaste på SH än så länge :yoparty

Det vete 17 :va .... kanske det kommer hit en massa Hesttjejer och bråkar och då blir Sweedie arg på mig.

Hänger du på bukefalos :7peta

Det vete 17 :va .... kanske det kommer hit en massa Hesttjejer och bråkar och då blir Sweedie arg på mig.

Hänger du på bukefalos :7peta

Nu missuppfattade du mig.. Jag menade här på SH som du har gjort :)
Nej jag hänger inte på bukefalos. Hästar är fan bara ivägen när man är ute å kör skoter/hoj. :mad:

Jag är så jävla kass på sånt här, så jag fixar det någon annan dag.
Jag ville ha att man kan klicka på "Dominator-Rocks visar vägen" så skulle man komma dit men det funkade aldrig.. ska kika på det senare :)

Men vafan.. Jag ville ju se när idioten svimmade och spydde... Men datorn vägrar visa det klippet.. Fuck it.

Det absolut roligaste i sammanhanget är att Tito Beltran var i Chile och sjöng under invigningarna till SixDays i enduro i höstas typ någon vecka innan han blev kallad till att infinna sig till förhör.
Och svenska endurolandslaget var enligt säkra källor väldigt nära att ta en gruppbild med Tito :D
Han är tydligen "nationalhjälte i Chile" :yoparty

Men han e ju så jävla snygg och rik varför skulle han våldta för ? Så oskyldig man bara kan bli mao, jag menar så rik... så snygg ojojoj
:rolleyes:
eller...

hoppas han åker in på maxstraff , 2 år va alldeles för lite.

Tycker mest synd om hans blåsta fru. Hon tror väl fortfarande att hennes älskade man är såååååå oskyldig. Inse, han har varit otrogen och dessutom är han en våldtäktsman.

(DN)

Tito Beltrán greps efter flykt

Sångaren Tito Beltrán tog sin tillflykt till det chilenska konsulatet i Göteborg sedan det stod klart att han dömts för våldtäkt. Han greps sedan av civila poliser.

På Olof Wijksgatan 600 meter från Gothia Towers prejades Beltráns bil av två civila polisbilar. Därefter fördes han direkt till häktet.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=838403

(Förlåt mig men :rofl

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien