Den kåte Chilenaren.

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Jag tror han är oskyldig, den där f.d. snuten verkar ju sjuk i huvudet och dumma brudar som vittnar om spermalukt. :3freak
Plus att Wells verkar hygglo och han tror Tito är oskyldig. :fakta

Precis. Den som luktat vet att sperma inte luktar något!

Tito Bältros! Hahaha, Nä nu är det nog dags att ruska tuppen och gå och lägga mig.

Precis. Den som luktat vet att sperma inte luktar något!

Må vara, men vad som är ännu dummare:
-Åh snyft snyft, jag har blivit stekt av en chilenare
-Ta av dig trosorna så jag får lukta sniff sniff

Fan, hon som sniffade borde ju få kåken åtminstone. Äckliga jävl a brud. Vem var hon förresten?

Vadf är det som händer med SH? Den ena intressanta tråden ploppar upp som en tussilago i en annars mainstream autobahn.

Jag tycker inte han ser oskyldig ut.
Tito_Beltran.jpg

Han måste vara oskildig! Kolla på han.... :rofl Skapligt gay!

Oskyldig!

ÄR han inte bara en å tretti? Hur mycket skada kan han göra ejentligen?

OT: Dominator-Rocks, har du länken till tråden på bukefalos?

Hittar inte själva tråden, det skulle vara kul och se vad dom andra svarade :hihi

Jag tror Carola inte gillar tito,för att han gick över trosgränsen. Billy röv åkte ju fast för att han kladdade och han kände också carola.

Men varför sätta dit honom efter 8 år ?? ligger en begraven hund nånstanch
vad jag vet av en producent kompis, så är allas vår Carola inte speciellt kristen när det kommer till sängkammaren, hon är tydligen en riktig raggare och slyna....

Enda anledningen till att hon förmodligen skulle ta den ståndpunkten som du påstår är nog att hålla sin image isåfall.

jag vet inte, men en tanke kan ju vara att barnflickan inte "vågade" anmäla just då pga all publicitet det skulle skapa. Om hon är ärlig så var det förmodligen en jobbig tid för henne då....
Sen kan det ju även va så att hon tidigare under dessa 8 åren känt sig redo för att anmäla, men av vrede och hämdlystenhet som oftast växer innombords, kanske valde att vänta tills ett illa valt läge för Tito, för att åsamka honom iallafall i närheten av vad hon fick genomlida. Om han nu är skyldig...

vad jag vet av en producent kompis, så är allas vår Carola inte speciellt kristen när det kommer till sängkammaren, hon är tydligen en riktig raggare och slyna....

Hon sjöng väl i något slags hårdrocksband tills hon slog igenom som jesusbarn.

Bilder lär finnas ute på nätet, då var hon minsann inte så oskyldig, trots att hon inte var äldre än att hon inte hade fått ludd på karamellen

Hon sjöng väl i något slags hårdrocksband tills hon slog igenom som jesusbarn.

Bilder lär finnas ute på nätet, då var hon minsann inte så oskyldig, trots att hon inte var äldre än att hon inte hade fått ludd på karamellen
Jodå, du har så rätt så.. kolla här...

CAROLA EN HÅRDROCKARE?

Som en lite rolig parentes (dock betydelselös för svensk hårdrocks historia) kan jag berätta att Conny spelade även med det melodiska hårdrockbandet Standby. Sångerskan i Standby hette (tro det eller ej) Carola Häggkvist (Carola medverkade mellan 1981-1983). Det var meningen att även Carola skulle ha medverkat på Neon Rose sista singel men det blev inte så. En annan av Standbys medlemmar hette Pontus Holmgren och har senare blivit känd genom popbandet Pontus & Amerikanerna. Och detta är bara några av alla de svenska kändisar som börjat sin musikaliska bana som hårdrockare. Andra exempel är Anders Lundin, Max Martin (demonproducent), E-Type, Håkan Hemlin (sångare i Nordman), Patrik Isaksson, Stakka Bo, Andreas Johnsson, Tommy Nilsson, Fredrik Lindström, Jonas Åkerlund och Teddybears Sthlm m fl.

Conny Blomqvist bildade 1987 bandet Electric Boys som nått stora framgångar i Sverige och faktiskt även i USA med skivan "Funk-O-Metal Carpet Ride" från 1989 som mixades om av producenten Bob Rock (som bl a har producerat Metallicas svarta skiva).

Ett svenskt band som var rätt stora i England i början av 80-talet var EF Band som medverkade som enda svenska band på det första "Metal Fot Muthas"-albumet (en engelsk samlingsalbum serie som ges ut med enbart hårdrockband).

1983 kom albumet "Standby whit Carola Häggkvist" Samma år som hon vann melodifestivalen med Främling :)

Faktan kommer från:
http://www.geocities.com/bacon_me/musik_historia_svenskt.htm

http://susning.nu/Carola_H%E4ggkvist

Hur i hela ****** kunde en uppenbar smutskastnings/sanningssägartråd om pygmesångaren urarta i nån form av Carola quiz ?

"Jag såg Carola live i urskogsparken 1984". Jaha.

Kan man döma Billy Rumpa för våldtäkt på de premisserna så skall pygmekungen få dödsstraff. Pungt.
//P

:tuttar :whip
Nice...

Google ger 69 700 träffar. Ingen rök utan eld...eller hur var det

Resultat 1 - 10 av ungefär 69 700 vid sökning efter "tito beltran" våldtäkt. (0,04 sekunder)

Carola inte speciellt kristen när det kommer till sängkammaren, hon är tydligen en riktig raggare och slyna....

Enda anledningen till att hon förmodligen skulle ta den ståndpunkten som du påstår är nog att hålla sin image isåfall.

QUOTE]

Hur är en kristen i sängkammaren?

Skulle Carola vara bättre än någon annan ? knappast.Är övertygas om att hon är lika kåt som Tito lr Billy Röv, hennes image är en annan sak.
Det skulle inte förvåna mig om vår Carola gillar BDSM och gillar sewga kewk som vilken kåtslyna som helst.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8