Den kåte Chilenaren.

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Vilken sjuk dåre det där verkar vara. Hoppas att han står vid sitt ord och river sitt pass och lämnar landet.

mc doktorn skrev:
Blabla om farser och Beltran
Känner du ingen mindre nogaräknad kirurg som kan avlägsna väl valda delar på honom? Jag fångar in honom i dödsdodgen.

Last edited:
Jag tror han är oskyldig, den där f.d. snuten verkar ju sjuk i huvudet och dumma brudar som vittnar om spermalukt. :3freak
Plus att Wells verkar hygglo och han tror Tito är oskyldig. :fakta

Vilken sjuk dåre det där verkar vara. Hoppas att han står vid sitt ord och river sitt pass och lämnar landet.

Känner du ingen mindre nogaräknad kirurg som kan avlägsna väl valda delar på honom? Jag fångar in honom i dödsdodgen.

Jo jag har träffat en som kan göra honom till kastrat sångare.

Det bär mig emot, men jag får nog hålla med Markus. De två tanterna verkar ju skvatt galna. Kasta in Carola i mixen, ja jävlar...

Tänk om du fick en slant varje gång su skrev så, vad många slantar du skulle ha. :fakta

Vaddå, ska du försöka köpa en kompisar nu igen? Du måste lära dig markus att kompisar och kvinnor är inget man kan köpa! :mattias

...däremot är jag rätt skeptisk till hans skuld jag med...

- Men Carola var ju hygglig som hade frågat om barnflickan ville be med henne!

Jag kan förstå den Chilenske dvärgen, han ser massa ljuva fjortisar med fasta lökar.

Han själv har en ganska liten cohones och plötsligt faller han för den förbjudna frukten.
Tror tom @markus hade fått svårt att inte tugga moralkaka.

Okej att vara överens med megaliberalen t-rex men fan heller att jag tänker sitta i samma velourkanot som han och kommu-korvis.
Jag tror chilenaren är skyldig som fan, mina två främsta skäl:

Han är chilenare och inte indian, bara det är suspekt. Hur många kolonialchilenare bor i Sverige? Just det, och de som kommer måste ha jädrigt bra skäl (rejp)

Han har sagt i en chilensk tidning att svenskar är världens mest rasistiska folk och att samhället gör så här för att han är, citat "svartskalle"

Han är skyldig som fan, och Carola är god. Plus att hon sjunger bra. Och är grymt het.

Okej att vara överens med megaliberalen t-rex men fan heller att jag tänker sitta i samma velourkanot som han och kommu-korvis.

Han är chilenare och inte indian, bara det är suspekt. Hur många kolonialchilenare bor i Sverige? Just det, och de som kommer måste ha jädrigt bra skäl (rejp)

Han har sagt i en chilensk tidning att svenskar är världens mest rasistiska folk och att samhället gör så här för att han är, citat "svartskalle"

Han är skyldig som fan, och Carola är god. Plus att hon sjunger bra. Och är grymt het.
:bow För Carola lovorden :)

jag tror också att han är skyldig, än mer nu om han gjort ett sådant uttalande i en utländsk tidning.

Hans fru har ju dessutom gått ut och smutskastat Maria Lundqvist, och han själv påstår ju att hon är ute efter att sätta dit honom...

Nått lurt är där iallafall.

Carola är läskig! Så där äkligt kristenbelyst. hövva!

Jag tror Carola inte gillar tito,för att han gick över trosgränsen. Billy röv åkte ju fast för att han kladdade och han kände också carola.

Men varför sätta dit honom efter 8 år ?? ligger en begraven hund nånstanch

Hahahaha! Det var roligt!

Min tråkiga åsikt är att jag icke vill ha någon åsikt i skyldighetsfrågan, ty vad ska vi annars ha rättsväsendet till. Ibland känner jag mig så överpräktig så jag funderar på att fulköpa glasögon och bli plufsig förskolefröken på momangen.

/perris

Men varför sätta dit honom efter 8 år ?? ligger en begraven hund nånstanch

Ja, den där barnflickan ville så klart steka en latino, alla vet hur inne det var med latinos i slutet av 90-talet dessutom, med Ricky Martin och Iglesias och andra semiblattar på topplistorna.

Och en sådan här sak, bortse från Jenny Beltran, men det här är vad Tv4 visade på 22-nyheterna, hur jävla lågt kan de sjunka egentligen? Även om han är skyldig så blev han oskyldig nu liksom.

puff-tito_517978w.jpg

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...