Den helautomatiska toaletten.

Qwerty verkar vara båda delar?

Nä är född och uppvuxen förorts grabb. Kommer säkert sluta mina dagar här också. Hatar dock inflyttade lantisar som tror sig vara urstockholmare och pratar med fina iii. Det flesta som skryter om sthlm och hur bra alla i sthlm är, är just inflyttade lantisar som tror sig vara något dom inte är.
Du kan ta lantisen från landet, men du kan aldrig ta landet ur lantisen.

Men fasiken att man skulle ihop skriva "finskor" och inte fin skor... Hela häckleriet blev ju fel...

Det ska vara ihopskrivet. Beroende på betoning (tal) eller sammanhang (skriven text) så blir det två olika betydelser.

Men fasiken att man skulle ihop skriva "finskor" och inte fin skor... Hela häckleriet blev ju fel...

Det skall nog inte vara särskrivning. Det heter väl finskor och vardagsskor? Men du borde veta att skåningen klarar leråkern i ett par trätollor!!! Det är allmänbildning att skåningen ALLTID har trätofflorna på!!

Haha, snacka om att gå från ämnet ;)

Så ska vi göra ett gruppköp av denna finurliga tvätta arslet rent toaletten?

Är det bara jag som får en jävla massa elaka idéer om hur man kan justera en sån stol för lite kul pranks?

Lite som 80-talets "om det brinner i musen ring nitti-tusen" klottrat på väggen + tabasco på dasspappret. Men mer hightech...

Hur har det gått? Någon som har slagit till på en sådan?
Hade jag haft eluttag i badrummet så skulle jag inte ha tvekat.

Bor i Japan så har haft en i flera år. Men visst är det bilder ni vill ha.... :)

ImageUploadedByTapatalk1396434760.938602.jpg

Notera ringvärmen strax över medel såhär en kylig vårdag. :)

Andra knappen från vänster (stora), är det tamponguttdragar knappen?
Shit skulle jag hamna på en sån mugg så skulle man fundera både en och två ggr innan man tryckte på någon knapp.

Jag tolkade den som pungnypar-knappen.

Antar att det vi är drivna utifrån olika teorier baserade på personliga erfarenheter.:D

Gemensamt är iaf att vi nog skulle låtit knapparna vara ifred.

Andra knappen från vänster (stora), är det tamponguttdragar knappen?
Shit skulle jag hamna på en sån mugg så skulle man fundera både en och två ggr innan man tryckte på någon knapp.

Blå för pojkar, rosa för flickor (hen har ännu inte nått Japan, tack och lov). Texten ovanför den blå (おしり) betyder "rumpa" och pojkar erbjuds därmed dajmtvätt. Flickorna får mer framtill...

Jag tolkade den som pungnypar-knappen.

Antar att det vi är drivna utifrån olika teorier baserade på personliga erfarenheter.:D

Gemensamt är iaf att vi nog skulle låtit knapparna vara ifred.

Minns själv skräcken efter första knapptrycket. En smal pinne som sakta matas ut och, när den nått sitt yttre läge, riktar en svag stråle rakt i ögat!

Nää..

Den röda knappen längs till höger skrämmer mig något. Vad händer om trycker på den? Blir arslet högtryckstvättat då eller?

Nån som sett en europeisk variant med en begriplig manöverpanel? Inköpsställe?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT