den här rastar alla R1:or..

Kawarider skrev:
:skrämd 3200 ampere! vill till att lite kvadrat på sladdarna
Skulle tro att det är ganska massiva kopparskenor till det där åket!

Vad det gäller R1 på strippen, hur snabb är den där egentligen?
Skulle inte bli förvånad om thundern tar rettan tom, rettan vill ju gärna upp med framhjulet i vädret..
//Tobbe
 
10.5-10-6 brukar anges av många tidningar, men annars vet jag inte, det kan väl bero på vem som sitter bakom styret.
Detta gäller då de äldre, den nya 04an vet jag inte men några tiondelar lägre högst troligt, kanske en låg tia då.
 
Poacher skrev:
10.5-10-6 brukar anges av många tidningar, men annars vet jag inte, det kan väl bero på vem som sitter bakom styret.
Detta gäller då de äldre, den nya 04an vet jag inte men några tiondelar lägre högst troligt, kanske en låg tia då.
Ok, gissade mest.
Strippen är trots allt ganska ointressant för min del.
Det svänger ju rätt dåligt och så har jag svårt att tänka mig att jag skulle sätta ngn kanontid med varken min egen eller bättre maskin.
Men givet beror ju tiderna på vem som sitter bakom spakarna.
//Tobbe
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top