Video Den här killen gillar tydligen inte cyklister

såg inte skönt ut.. känns som att motorcyklisten kunde väjat på något vänster.. :död

"Man hamnar där man tittar" han måste verkligen ha tittat på den där cyklistens röv. Och hamnade mitt i prick.

Cyklister på vägen är som en dagisgrupp med treåringar inomhus en regnig dag, dom kryllar och finns överallt....

Last edited:
Så sant som det var sagt.Föraren mister spåret och blir rent fokuserad av dessa cyklister och med blicken låst så kör han också på dom.Tror att cyklisterna klarat sig bättre om de hade haft varselväst och varit inpejlade av en NordKoreansk missil.

Den dagen det är vägskatt på cyklar kan dom ligga i bredd på allmänna vägar.

Så länge föreslår jag att man håller sig till cykelvägar där dom hör hemma.

de cyklister som inte kan reglerna som gäller för cykel är ju 99% också och de jävlarna åker ju ut på övergångsställ och förväntar sig att jag ska stanna för dessa inkompetenta människor.

Ja, det måste vara jobbigt om man inte klarar av att köra om trampcyklar med sin motorcykel, det hade jag också sett som ett problem!

Med hojarna var det aldrig några problem naturligtvis.

RallySeaten med 75 halvdöda ponnysar är inte riktigt vid samma vigör däremot.

För övrigt hade jag tyckt det var ett problem om jag hade lika dålig läsförståelse som dig.

Ja, det måste vara jobbigt om man inte klarar av att köra om trampcyklar med sin motorcykel, det hade jag också sett som ett problem!

Sen kan det ju bli ett problem ändå om man kör sin mc på andra ställen än E4:an och inte vill hamna i fronten på ett möte som kommer i 300 över ett krön eller runt en skymd kurva..

cyklar1.jpg
cyklar2.jpg

Skall jag tolka de upprörda kommentarerna angående cyklister som att ni gärna skulle se allmänt förbud mot LGF i trafiken?

Eller kanske bara tvinga tvåhjuligar att hålla till höger i körbanan?

/Anders

Cykla utan fullt skinnställ och övrig skyddsutrustning!? De får skylla sig själv.

Hatet mot cyklister består till stor del på avundsjuka.
Ni är bara ledsna för att Ni själva inte orkar cykla, utan är slappa slöa och likgiltiga.

Att Ni inte klarar av att köra om några cyklister beror nog på att mental blockering av stress när något dyker upp på vägen.

Hur jävla svårt kan det vara ?

Hatet mot cyklister består till stor del på avundsjuka.
Ni är bara ledsna för att Ni själva inte orkar cykla, utan är slappa slöa och likgiltiga.

Att Ni inte klarar av att köra om några cyklister beror nog på att mental blockering av stress när något dyker upp på vägen.

Hur jävla svårt kan det vara ?

Du trollar va? Eller hur menar du att man ska köra om situationen i Peter1980's bilder på bulten utan att riskera någons hälsa :va

Tycker det är dåligt av cyklisten som skruvat åt hjulet så dåligt att det lossnar när han blir påkörd:va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman