Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Såg den i kväll. Ok som allmän actionrulle, men som Bond-film kändes den platt och utan någon "Bond-känsla".Någon mer som hunnit se Spectre?
Vad fan, det är ju t.o.m. samma snubbe som spelar Pablo i Narcos. Tyckte han såg bekant ut när jag kollade på Narcos, men kunde inte placera var jag sett honom förr.
Och NU äntligen kopplar jag varför man känner igen en av de andra huvudkaraktärerna i Narcos.
![]()
Game of Thrones? Har också alltid känt igen honom men inte riktigt kopplat.
Precis börjat på säsong 5 som går just nu (bl.a. på SVT Play), och de tre avsnitt jag sett än så länge känns riktigt klockrena, fascinerande aktuella i nutid. Det handlar om flyktingströmmarna, ISIS, Hizbollah och det mesta utspelar sig i Tyskland/Berlin samt lite flyktingläger och ett sidospår är hacking, läckta dokument och övervakningssamhället.
Love it
https://www.youtube.com/watch?v=3yBHxsTnIXg

Måste fan slå ett slag för Homeland igen.
Har ju sedan en tid tillbaka kommit ifatt serien så nu tvingas man ju vänta en vecka mellan avsnitten, äkta i-lands problem
Ingen mer som följer serien?
så var det himla kul att den nya versionen har premiär den 24 Januari 2016.Ännu en säsong till samlingen med andra ord.
Är den här bra? Dåligt rejtad men tycker att alla förutsättningar för att vara en bra rulle.
The Drop
http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt1600196/

|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|