Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Förlåt men en annan som växte upp med serietidningar(X-men, hulken osv osv osv..) och action force(G.I Joe) teknade He-man osv osv :tummenupp
Så fullkomligt älskar jag att så många marvel och dc comics hjältar blir filmatiserade...
Se nu fram emot THOR den kan bli cool :yoparty
[YOUTUBE-ID]JOddp-nlNvQ[/YOUTUBE-ID]

Captain Amercia can säkert bli cool också :D

[YOUTUBE-ID]sff8gNloRRs[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Förlåt men en annan som växte upp med serietidningar(X-men, hulken osv osv osv..) och action force(G.I Joe) teknade He-man osv osv :tummenupp
Så fullkomligt älskar jag att så många marvel och dc comics hjältar blir filmatiserade...

Thor är jag ytterst tveksam till.
Men Captain America kan bli bra, om det görs med humor.

Jag gillade "Kick-ass".
[YOUTUBE-ID]SiAFv71f9LA[/YOUTUBE-ID]

Jag kan ju rekommendera "Unstoppable" från 2010. Ett tips är ju att inte se trailern. För det förstör bara de bästa filmerna.

nya x-men kanske? bra att de började om då den triologin aldrig blev riktigt bra, får se om denna blir bra eller anus.

[YOUTUBE-ID]m4_ra9VneUc[/YOUTUBE-ID]

Hade ingen aning om att Tropa de Elite får en uppföljare och att den redan haft premiär. Most awesome news! :tummenupp

Första filmen var ungefär lika skrämmande som City of God när det kom till favela gangstrarna. Sikket jävla pack.

Hur var Dobermann nu Bettskena?
Har inte sett den sedan året den kom ut.

nya x-men kanske? bra att de började om då den triologin aldrig blev riktigt bra, får se om denna blir bra eller anus.

[YOUTUBE-ID]m4_ra9VneUc[/YOUTUBE-ID]

Nice!:yoparty

Även jag är ett stort fan av Marvel, och jag tycker att det är extra roligt att det mesta av Marvel som filmatiseras blir åtminstone ok (tycker att x-men trilogin är helt ok, hyfsat sevärd och åtminstone underhållande). Så det här blir spännande!:)

Awesome, massor att se fram emot nu ju!:banana

Last edited:
Slår ett slag för "ARGA MÄN (utan ben).

Lite mc-kult i den också..och mer eller mindre sanna skrönor om bla husky automater....

Hur var Dobermann nu Bettskena?
Har inte sett den sedan året den kom ut.

Jag inte heta Bettskena, men Dobermann är alltid bra :tummenupp

My name is Khan

[YOUTUBE-ID]yOTXj2FyRus[/YOUTUBE-ID]

Är inte världens bästa film, men det är en VIKTIG film! En film varje människa borde se och det är helt otroliga skådespelarinsatser, UNDERBARA personligheter och hemska personligheter porträtteras av väldigt skickliga människor!

Se "My name is Khan". :Bugar

Och du borde påpekat att halva filmen är paki, så text är att föredra, märkte jag efter 10 minuter. :D

Last edited:
Och du borde påpekat att halva filmen är paki, så text är att föredra, märkte jag efter 10 minuter. :D

Haha, kanske man skulle påpekat :näsblod :hihi

Men då kan jag ju gottgöra mig med att påpeka att bra textning till Tropa De Elite 2 behövs också, den text som ingår vid ZMG-nerladdningen är Google Translate and a crappy one of those (och tempot på snacket i filmen är snabbt) :tummenupp

GÖR OM, GÖR RÄTT! :mattias

hade varit fett nice om transfomers 3 kommer vilket den ska tro jag? sen gillar man ju crank1 och crank high voltage fett med action. men transfomers är oslagbar med alla special ljud och allt annat stor och coolt

hade varit fett nice om transfomers 3 kommer vilket den ska tro jag? sen gillar man ju crank1 och crank high voltage fett med action. men transfomers är oslagbar med alla special ljud och allt annat stor och coolt

"Release Date: 1 July 2011 (Sweden)"

Din Google-Fu är inte på topp min herre!:krama

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti