Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Resident Sucks: the Matrix edition :näsblod

Snacka om att förstöra ett bra varumärke (dom första spelen som var survival horror) numera är ju både spelen och filmerna äckligt simpel mainstream-action för att sälja sälja sälja, CASH CASH CASH :(

Instämmer, det är bedrövligt vad de förvandlat konceptet till.

har just sett the fourth kind och den var helt ok. speciellt om man ser den efter 24.00 och gillar psykologiska skräckisar.

hyr den.

[YOUTUBE-ID]vVRHOhLP-aA[/YOUTUBE-ID]

Någon som sett "Clash of the titans"?
I så fall är den värd att se?

'man' blir ju förbannad :rolleyes:

haha, nästan i alla fall med det utbudet.

visst är det så, men den betraktas antagligen som en 'smal' film...

smal?, fourth kind är som en 8-filig motorväg, amerikansk etc., i jämförelse med det dom visar på bio nuförtiden:död

kanske är så att det bara visas smalt på bio idag, sf kanske får börja betala en ifall man ska gå på bio:död

vill du se smalt ska du nog spana in den här :död

[YOUTUBE-ID]sL6_cVMimOQ[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
smal?, fourth kind är som en 8-filig motorväg, amerikansk etc., i jämförelse med det dom visar på bio nuförtiden:död

kanske är så att det bara visas smalt på bio idag, sf kanske får börja betala en ifall man ska gå på bio:död

vill du se smalt ska du nog spana in den här :död

det var mer att jag uttryckte mig med sf's ord om filmens smalhet än just mina egna. annars håller jag med om att det är en biofilm!

'lebanon' tror jag är bra, oavsett smal/tjock :)

visst är det trevligt att gå på bio men nu får det vara nog, filmer som släpps på DVD är rena biofilmer och de som går på bio är inte värda att se så man kan ju undra vad de på SF knarkar för något.

prova ta er igenom Hierro på bio :död

Fourth Kind var en OK film att se på bio, likaså a perfect getaway men de släpps på DVD istället, tänker de ta död på biograferna:va

[YOUTUBE-ID]0Mk8ZJJEYPE[/YOUTUBE-ID]

visst är det trevligt att gå på bio men nu får det vara nog, filmer som släpps på DVD är rena biofilmer och de som går på bio är inte värda att se så man kan ju undra vad de på SF knarkar för något.

prova ta er igenom Hierro på bio :död

Fourth Kind var en OK film att se på bio, likaså a perfect getaway men de släpps på DVD istället, tänker de ta död på biograferna:va

[YOUTUBE-ID]0Mk8ZJJEYPE[/YOUTUBE-ID]

Robban, Micke och Angus i samma film = Jag tar med mig systersonen som alibi: [YOUTUBE-ID]siQgD9qOhRs[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph