Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Nu är ju inte detta två filmer som kommer utan som redan släppts men tänkte ändå rekommendera dom.

Såg precis den här! Mkt bra film! :tummenupp

Ska kolla 2:an imorgon men förväntar mig att den är minst lika bra.

Ska kolla 2:an imorgon men förväntar mig att den är minst lika bra.

Vad tyckte du om filmen? Jag såg den för en tid sedan och upplevde den som rätt annorlunda än första filmen. Mer drama och försök att förklara kriminaliteten hur den genomsyrar samhället på alla nivåer.

Det här ser riktigt jävla bra ut!

Det där är en ny karaktär inte sant som man spinner vidare med?

Harmon Rabb:
Japp, det är en helt ny karaktär, tydligen en agent fostrad av samma människor som skapade / tränade Bourne.
Ser bra ut, Renner är cool. :fakta

Harmon Rabb:
Japp, det är en helt ny karaktär, tydligen en agent fostrad av samma människor som skapade / tränade Bourne.
Ser bra ut, Renner är cool. :fakta

Jag såg precis senaste Mission Impossible och där är Jeremy Renner med och jag tyckte att han var bra i rollen som en av agenterna. Han kan säkert göra riktigt bra ifrån sig i en Bourne film om man nu kan acceptera en franchise där Jason Bourne inte har huvudrollen.

Vad tyckte du om filmen? Jag såg den för en tid sedan och upplevde den som rätt annorlunda än första filmen. Mer drama och försök att förklara kriminaliteten hur den genomsyrar samhället på alla nivåer.

Ja, instämmer. Tyckte den var bra. Ettan är lite bättre med mer action. Dock en av dom bättre filmerna jag sett senaste halvåret då det mesta som kommer är skräp som man kan förutse vad som kommer hända innan man ser filmen. Det kan man absolut inte i dessa två. :tummenupp

Last edited:
Jag och tanten ska gå och se War Horse imorgon. 2,5 timme om krig och hästar. Kommer bli ......intressant.

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra