Den här filmen ser jag mest fram emot att se

3D grejen är viktig har jag med hört, men detta erbjuds enbart i malmö, göteborg och sthlm så vitt jag vet. :huvet

Är iofs inge vidare sugen på filmen då trailern verkar visa hela jävla handlingen. Sämsta trailern evvar! :va

Har ingen aning om vad filmen handlar om då trailern är minst sagt, diffus.
Men kan inte hjälpa att bli intresserad då både Gondry ("Sunshine of a Spotless Mind") och Joon-ho Bong (Memories of a Murder) har gjort fantastiska filmer förr...

[YOUTUBE-ID]z1qzGPOXjQk[/YOUTUBE-ID]

Och senaste filmen från Joon-ho Bong, som handlar om en mor som söker bevis på att sin efterblivna son inte begått ett mord.

[YOUTUBE-ID]9rDeNM-M8p8[/YOUTUBE-ID]

såg zombieland igår, var helt ok. mer eller mindre såsom jag förväntade mig den.

lite väl kort dock. men klart godkänd.

härnäst ska jag nog kolla in skitrullen '2012'.

[YOUTUBE-ID]mDH0e73_j8M[/YOUTUBE-ID]

Den är fanimej helt magiskt bra! Har redan sett den 2 gånger.

Är du full eller? Tunnaste manuset i världshistorien plus tunna karaktärer man inte får chans att knyta an till. Ungefär som vanligt med Tim Burton med andra ord. Jag ger 2 av 5.

Är du full eller? Tunnaste manuset i världshistorien plus tunna karaktärer man inte får chans att knyta an till. Ungefär som vanligt med Tim Burton med andra ord. Jag ger 2 av 5.

kan det vara så att det är mer det visuella som drar, mer än att det skulle vara världens bästa manus?

Jag tycker den är fantastisk! Bajsbra gjord och grymt skön stämning. :burtonfan I tells ya!

Är den alltså bra!? Jag och tjejen började kolla på den men vi pallade med ca 15 minuter innan jag stängde av, kastade skivan i soptunnan och satte på Moon istället.

Who the f*ck is Alice?

Den här filmen tror jag kommer att vara helt magisk.

[YOUTUBE-ID]Py4NQN2GIGI[/YOUTUBE-ID]

Den här filmen tror jag kommer att vara helt magisk.

...jag har börjat lessna på j. depps alla konstiga överdrivna karaktärer han spelar om och om igen, framförallt i just timpa burtons rullar. det blir mer en 'another weird johnny depp characterization movie' snarare än att det bara är en film, bra eller dålig.

det finns 18 miljarder bra och duktiga okända skådisar. att se samma 17 skådisar om och om igen i 93% av alla rullar, är varken originellt ej heller det optimala för att ta sig till en film...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra