blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
jepps.. vi kan väl sikta på 12 eller 13 tiden i morgon??Mattias650 skrev:OK. Då ska vi bara se vad det blir för väder.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jepps.. vi kan väl sikta på 12 eller 13 tiden i morgon??Mattias650 skrev:OK. Då ska vi bara se vad det blir för väder.
jag ska bära grejer, städa och köra traktor, med andra ord: Flyttablom skrev:vad ska du göra??? jag vet ju vad du ska göra på kvällen
imorgon kväll??????????Stefan skrev:jag ska bära grejer, städa och köra traktor, med andra ord: Flytta
Kjelle skrev:Jag är tyvärr inte söt den här gången heller. Visserligen jobbar inte jag för omväxlings skull, men då jobbar Linda i stället extra, så gissa vem som tar hand om Lill-tjejen lördag och söndag??
Det verkar ju vara som för jävla förgjort att komma ut och åka i år. Nämnde jag att jag är i Stockholm på onsdag?![]()
Behöver också snarast fixa ett nytt framdäck. Hör av dig Kyckling om du får bra rabatter (och över huvud taget får tag på Billy...)
Aero skrev:Fan va surt, kan inte komma med. Skall till Uppsala och vet inte vilken tid jag kommer hem.![]()
blom skrev:jepps.. vi kan väl sikta på 12 eller 13 tiden i morgon??
ja det kan vi sägaMattias650 skrev:Ska vi säga kl 13 vid Stortorget?
vi är 4st som ska ta en tur.. vart vet jag inte.. men vädret ser ju inte så fint ut just nu ialf...Rick_916 skrev:Vart ska du åker ?
vi blir nog ialf 5st om vädret håller sigRick_916 skrev:Sol är ut, men jag kan kollar senare
Mattias650 skrev:Tråkigt att jag helt missade att Tengil skulle med att åka idag.
Naturligtvis skulle nån av oss ringt och meddelat att det inte blev någon körning idag. Sorry![]()
Tengil skrev:Farmor och farfar? Mormor och morfar?![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden