Den förtryckta skånska kvinnan...

Excalibur

Hata höst o vinter
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Honda CBR600FSport-01
Vad tycker ni om det här grabbar? :fakta :D

:notme

Bifogat

• kvinnor i bilen.jpg
    kvinnor i bilen.jpg
    91.8 KB · Visningar: 708
Hrm... kan jag stämma aset för diskriminering tro?

mustic skrev:
och vad menar du med det???
att det är rätt??? :confused:

Det som står i den insändaren är så överdrivet dumt alla borde förstå att det är ett skämt...

Det roliga i insändaren är inte I S Brobys åsikter utan hans otoligt tappade verklighetsuppfattning, alltså han själv.
Det är alltså en ironisk bild av den ointelligenta kvinnoförtryckande lantisMANNEN. Och inte av Kvinnan!

Att därför ta detta seriöst och börja slåss för den nya jämnställda världen är att förlöjliga sig själv och därav skrev jag min pådrivande kommentar.

Även kvinnor kan ju läsa detta och skratta år mr. "I S Broby".

Så slappna nu av...
Och förlöjliga inte er själva...

MvH Excalibur

Excalibur skrev:
Det som står i den insändaren är så överdrivet dumt alla borde förstå att det är ett skämt...

Det roliga i insändaren är inte I S Brobys åsikter utan hans otoligt tappade verklighetsuppfattning, alltså han själv.
Det är alltså en ironisk bild av den ointelligenta kvinnoförtryckande lantisMANNEN. Och inte av Kvinnan!

Att därför ta detta seriöst och börja slåss för den nya jämnställda världen är att förlöjliga sig själv och därav skrev jag min pådrivande kommentar.

Så slappna nu av...

MvH Excalibur
oki...
peace :hej

Är det Micke (GSXR1100R) som skrivit insändare under Pseudonym? Profilen verkar stämma liksom :D

/B

Last edited:
Excalibur skrev:
Det är alltså en ironisk bild av den ointelligenta kvinnoförtryckande lantisMANNEN.
Du ska ge fan i å ironisera över oss riktiga män.

är en kvinna förtryckt bara för att hon blir tillsagd vad hon skall och inte skall göra? Låter som en normal anställning tycker jag :D

Excalibur skrev:

Så slappna nu av...

MvH Excalibur
Problemet är att jag träffat folk som faktiskt på fullt allvar resonerar på det viset.
Och det gillar jag INTE!

Om det är ett ironiskt skämt så är det ett uselt sådant.

Bingo skrev:
Du ska ge fan i å ironisera över oss riktiga män.
Schyyy... Börja nu inte anmärka mina bortförklaringar. Du kan ju avslöja mig. Det är ju jag som skrivit insändaren!!!! :D

Fredrich skrev:
Problemet är att jag träffat folk som faktiskt på fullt allvar resonerar på det viset.
Och det gillar jag INTE!

Om det är ett ironiskt skämt så är det ett uselt sådant.

Eller så beror det bara på att du inte har någon humor...

KawaF3771 skrev:
Men då kvarstår fakta att män oftast kör mera och bättre än kvinnor... det kan man inte komma ifrån :fakta
Visa gärna var du fått dessa "fakta" ifrån..

Nyheter
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan