Den första racerapporten :)

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Haha, det var ju hur kul som helst att rota runt bland riktigt gamla trådar. Hittade bland annat min första racerapport från åsen 2003 och det är inte utan att man blir nostalgisk. Fan va skoj det var i början. Fortfarande riktigt roligt men på nått sätt var det bättre förr :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=22658

Citat från rapporten:

"Drömde en härlig dröm om Madhonda (hrmm) där hon bl.a skulle bjuda mig på en mumsig frukost. Dessa förhoppningar grusades snabbt när jag vaknade på golvet i byschan och fick sörpla i mig några klunkar fickljummen yoghurt och en läskig räkostsmacka. ;)"

Don Quixote skrev:
2279376 Haha, det var ju hur kul som helst att rota runt bland riktigt gamla trådar. Hittade bland annat min första racerapport från åsen 2003 och det är inte utan att man blir nostalgisk. Fan va skoj det var i början. Fortfarande riktigt roligt men på nått sätt var det bättre förr :)

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=22658

Citat från rapporten:

"Drömde en härlig dröm om Madhonda (hrmm) där hon bl.a skulle bjuda mig på en mumsig frukost. Dessa förhoppningar grusades snabbt när jag vaknade på golvet i byschan och fick sörpla i mig några klunkar fickljummen yoghurt och en läskig räkostsmacka. ;)"
Du börjar bli gammal. Det var bättre förr.
Dags för race så du kanha kul igen då. ;)

Ja, det här året har inte vart så bra ännu. Det är ju att tävla jag älskar och det har det inte blivit nått med... Måste ta tag i det snart och köra ett par sprintrace!

Visst fan är det kul men varför är du snabb och inte jag :7peta Föresten "upptäcker att det sitter lösa bultar och skruvar både här och där " det har aldrig hänt mig heller :rolleyes: Sen att den där jädra Mad H är med i alla drömmar :hihi

björn

björn.e skrev:
2279939 Visst fan är det kul men varför är du snabb och inte jag :7peta Föresten "upptäcker att det sitter lösa bultar och skruvar både här och där " det har aldrig hänt mig heller :rolleyes: Sen att den där jädra Mad H är med i alla drömmar :hihi

björn

Det är bara att ta tag i det på allvar. Både vad gäller körningen och MH ;)

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back