Den första har landat.

Steny

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2003
Hoj
Helt Nytt
Idag ramlade den första av tre nya CBR RR in den ser grymt fin ut, låt filandet börja.........

Steny skrev:
Idag ramlade den första av tre nya CBR RR in den ser grymt fin ut, låt filandet börja.........

Fan va kul. Idag var jag ute o sladda runt på din gamling i gruset......

Sälj en bakfälg till mig !

Vet du om det löste sig så man fick besikta in fler än en hoj? Tyckte mig inte se nån ändring i senaste reglementet.

:7peta På dig din sponsrade fjolla (quote Sudden) och upp med bilder så snart som möjligt så man får se skönheten! :banana

Steny skrev:

Grattis

Hörde att det fanns VM-åkare som var lite avis på er som får hojarna redan...

Och Aj aj inte fila Har hört att det ska vara lite kontroll. Surt och åka dit med jackad kolv...

Nordgren skrev:
Grattis

Hörde att det fanns VM-åkare som var lite avis på er som får hojarna redan...

Och Aj aj inte fila Har hört att det ska vara lite kontroll. Surt och åka dit med jackad kolv...

ÄR det förbjudet med halvmåne på kolven!! Tänlte uppdatera med fyra 13mm bing förgasare med ställbart munstycke, :hej

Har inte hört om det är ändrat med två hojar ändrar dom inte blir jag förvånad, Vad gäller skimsningen vet ja inget heller tycker det är konstigt att man får byta fjäder om man inte får ändra hydraliken.

Steny skrev:
Har inte hört om det är ändrat med två hojar ändrar dom inte blir jag förvånad, Vad gäller skimsningen vet ja inget heller tycker det är konstigt att man får byta fjäder om man inte får ändra hydraliken.

Antar att anledningen till att man får byta fjäder är för att inte straffa dom som inte väger "normalvikt"?!

Don Quixote skrev:
Antar att anledningen till att man får byta fjäder är för att inte straffa dom som inte väger "normalvikt"?!

Det gör man ändå om man inte får ändra hydraliken fjädern håller endast upp bakdelen på hojen och bestämmer utgångsläget förfjädringsslaget om du inte skimsar hårdare faller den igenom ändå om du är tyngre än sjuttio kilo som hojarna byggs för. Det är oljan som bestämmer dämpningen inte fjädern

Hmm

Har du fått din först nu....vissa verkar vara prioriterade före andra...???!!!

*/ ?>
Back