Ja, nu har det hänt. Väntan har varit lång och jobbig, men idag var det äntligen dags.
Fick körkortet i onsdags, klarade det på tredje försöket. Har tyvärr inte haft möjlighet att övningsköra privat. Blev tillslut 9 lektioner på körskolan innan man hade klarat uppkörningen.
Tyvärr så fanns det ju ingen hoj att ta ut ur garaget när man väl hade lappen. Tanken var att vänta tills i vår med att köpa, är det möjligt? nej verkligen inte.
Begav mig till linköping idag för att kika på lite hojar, åkte till triumphcenter för att kika på en ZX6R -01, helt underbar, iofs har jag inget att jämföra med. Det var en 01:a som hade gått ca 1600mil, 54900:- begärde dom, bra pris?
Känns helt underbart att ha fått köra första turen på egen hand nu iaf =) Letar efter sporthoj i prisklassen runt 50k, om det är nån här som har nåt bra objekt så dra iväg ett pm till mig.
/Mvh Tobbe
Fick körkortet i onsdags, klarade det på tredje försöket. Har tyvärr inte haft möjlighet att övningsköra privat. Blev tillslut 9 lektioner på körskolan innan man hade klarat uppkörningen.
Tyvärr så fanns det ju ingen hoj att ta ut ur garaget när man väl hade lappen. Tanken var att vänta tills i vår med att köpa, är det möjligt? nej verkligen inte.
Begav mig till linköping idag för att kika på lite hojar, åkte till triumphcenter för att kika på en ZX6R -01, helt underbar, iofs har jag inget att jämföra med. Det var en 01:a som hade gått ca 1600mil, 54900:- begärde dom, bra pris?
Känns helt underbart att ha fått köra första turen på egen hand nu iaf =) Letar efter sporthoj i prisklassen runt 50k, om det är nån här som har nåt bra objekt så dra iväg ett pm till mig.
/Mvh Tobbe

Är det inte med hojen man kör ???