Den eviga sagan

unknownuser

Student
Gick med
2 Aug 2004
Hoj
---
Ok, är alla med? För nu åker vi!

Var och en skriver en kort mening var och fyller på sagan efter varandra, på så vis blir det en evig saga.:tungan

Det var en gång...

Trådskaparen vill ju uppenbart köra det här så alla som inte vill vara med behöver väl inte posta idiotinlägg som slutar historien efter 2 inlägg. Inlägget var dessutom väldigt tråkigt, omoget och fantasilöst.

Dufva skrev:
2636048 Trådskaparen vill ju uppenbart köra det här så alla som inte vill vara med behöver väl inte posta idiotinlägg som slutar historien efter 2 inlägg. Inlägget var dessutom väldigt tråkigt, omoget och fantasilöst.

Okej, förlåt mig... hade bara lite tråkigt och ville se om det fanns någon som hade lite humor, men jag är väl en väldigt tråkig, omogen och fantasilös person... hitta du på något roligt istället kompis! :tummenupp

lassnig skrev:
2636050 Okej, förlåt mig... hade bara lite tråkigt och ville se om det fanns någon som hade lite humor, men jag är väl en väldigt tråkig, omogen och fantasilös person... hitta du på något roligt istället kompis! :tummenupp

:lol Han talade till din fördel. Inte mot dig. No worries m8. :pannkyss Fortsätt.

:backontop
Jag hämtade en Cappucino från kaffeautomaten strax innan jag snubblade och bröt gashanden. Då stod hon där och sa:

Jag hämtade en Cappucino från kaffeautomaten strax innan jag snubblade och bröt gashanden. Då stod hon där och sa:
Hur ska du nu kunna tillfredsställa dig själv?

'Nä, jag får väl prova borra.' sa jag och lyfta på hennes kjol.

Då..

Bara så ni vet, sist en sån här tråd gjordes så stängdes den ganska omgående.

Det var en gång en svart köttbulle ...som jag åt upp.
Då stod hon där och sa:

Du får väl hjälpa mig helt enkelt, sa jag.

Då stod hon där och sa:

Då slog hon mej på tjäften och sa 'Bara så ni vet, sist en sån här tråd gjordes så stängdes den ganska omgående.'.

Då stod hon där och sa:
Då slog hon mej på tjäften och sa 'Bara så ni vet, sist en sån här tråd gjordes så stängdes den ganska omgående.'.
Så hivade hon fram en sladdlös Black&Decker och började
borra tills hon blev helt genomsvettig, och var tvungen att ta av sig.......

lassnig skrev:
2635994 Ok, är alla med? För nu åker vi!

Var och en skriver en kort mening var och fyller på sagan efter varandra, på så vis blir det en evig saga.:tungan

Det var en gång...

Ok, utan att ha läst mer än det första inlägget i den här tråden så är min gissning att hela sagan spårar ur i slakt, okvädesord och sexualitet redan i inlägg nummer sex.....

Nu ska jag trycka "Skicka svar" och se om jag har rätt.....

Edit: GAAAAHAHAHAHA. Vad var det jag sa!? Redan i inlägg nummer sex börjar sexet. Hoho. Diskussionerna på SH kan vara så förutsägbara!

:corn

Starfighter skrev:
2636130 Det var en gång en svart köttbulle ...som jag åt upp.
Då stod hon där och sa:
Så hivade hon fram en sladdlös Black&Decker och började
borra tills hon blev helt genomsvettig, och var tvungen att ta av sig
den rosa strap-on dildon som hon tänkt använda på

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...