Den dummaste frågan/påståendet ni hört ?

BlueNinJa skrev:
Det dummaste jag någonsin har hört kom då från en som tydligen blev tappad i golvet en gång för mycket.. men han sa att han haft 3 barn med pamela andersson men sedan så dog alla i en plan krasch men han överlevde. sedan så är polisen skit rädd för honom för han döda ett gäng poliser och åkte upp på taket med sin moppe och gjorde ringar :rofl :rofl

Mytomaner är roliga. Finns en kille i Östersund som har varit på Solen. Ja, enligt honom själv då...

Biifer skrev:
Har en rätt så bra här! :)

Efter att ha spelat ihop en mindre förmögenhet på en en-armad bandit på båten till Tyskland går jag till en såndär räknemaskin för att växla in pengarna. Tror det blev 299:- Iaf, jag går iväg till kassan med kvittot ifrån räknemaskinen. När jag lämnar fram kvittor får jag svaret: Du har inte en krona? :kocko

Vad var det knäppa med det ? :confused:

Skulle han haft en enkrona så hade väl han lagt den i räknemaskinen också eller?

I alla fall tror jag att jag står för de flesta dumma kommentarer jag hör... :)

Jag var en å femti kort på att kunna betala en dosa snus på macken häromdagen så jag frågade kollegan, som var med, om han hade typ 2 kronor. -Visst, svarade han och langade fram gruset. -Men, tillade han. -Jag måste ha tillbaka dem innan helgen för jag ska ut......

en gammal Steve med Loyden!

Spyr du?

Jag trodde bara jag skulle rapa.........jag blev förvånad själv!

BlueNinJa skrev:
Det dummaste jag någonsin har hört kom då från en som tydligen blev tappad i golvet en gång för mycket.. men han sa att han haft 3 barn med pamela andersson men sedan så dog alla i en plan krasch men han överlevde. sedan så är polisen skit rädd för honom för han döda ett gäng poliser och åkte upp på taket med sin moppe och gjorde ringar :rofl :rofl

Min lärare hade bland annat kört formel1 och vunnit en massa skit. Han blev omkörd av topphemliga pansarvagnar som körde vid sidan av vägen, dom gick minst i 200 sa han och då hade öb ringt och sagt att han inte hade sett nånting. Han hade även en taxi med över 1000hk som han var tvungen att leverera ett hjärta med för det var det snabbaste sättet att få det till stockholm, sjukhuset ringde och bad han köra det. Osv osv osv. Min klasskamrat var sm mästare i quake, hade lagat smokies tv, hade quake 5, hackat pentagon och sen när han blev full så kom dom riktigt orimliga lögnerna som att han var sångare på venoms första plattor. :kocko

honkiie skrev:
Min lärare hade bland annat kört formel1 och vunnit en massa skit. Han blev omkörd av topphemliga pansarvagnar som körde vid sidan av vägen, dom gick minst i 200 sa han och då hade öb ringt och sagt att han inte hade sett nånting. Han hade även en taxi med över 1000hk som han var tvungen att leverera ett hjärta med för det var det snabbaste sättet att få det till stockholm, sjukhuset ringde och bad han köra det. Osv osv osv. Min klasskamrat var sm mästare i quake, hade lagat smokies tv, hade quake 5, hackat pentagon och sen när han blev full så kom dom riktigt orimliga lögnerna som att han var sångare på venoms första plattor. :kocko

Haha! Som sagt:
Frazze skrev:
Mytomaner är roliga.

Dummaste frågan: "hur lång tid tar det att gräva ett hål"

Den ställdes utav en gammal arbetskamrat som nu mera tillverkar vänster framdörr på Volvo Torslanda. Han har även blivit "befodrad" till ansvarig för tvål och handuksinköpen på sin avdelning :tummenupp

Sedan så har polaren en bror som är mytoman:

Han har bland annat varit på den svenska porrkungens (heter han Milton?) lyxkryssare och festat med han och hans porrskådisar. Han har jobbat för Säpo med kryptering för dom hade hört att han var en så bra hacker. Han är värsta polaren med alla i Iron Maiden, han och Dregen hänger jävligt mycket efter att Dregen ramlade in i hans tält på Hultsfred för några år sedan. Efter det är dom bästa polare :kocko

Listan kan göras oändlig och man vill bara slå honom när han håller på. Polaren sitter mest och håller med när han ljuger men jag vet inte om han gör det för att han skäms eller inte vågar ifrågasätta sin egen bror...

träffade en gök för ett tag sen när jag va ute me hojen.. han förklarade att han brukar låna sin polares V-max, den går så in i helvete, med div. småtrim på. Jaha menade jag, för en del v-max är det ju hyfsad snurr i.. sen forsatte han med att den är grym på kurviga vägar, han hade hängt hur många sporthojar som helst.. Detta kan bli kul tänkte jag o höll med o pratade vidare.. Vi började snacka om motorn i V-maxen o då kläcker han ur sig: ja, motorn i v-max är ju samma som i Hayabusan, fast utan turbo... :tummenupp Då hade jag svårt att hålla mig.. :huvet

det roliga va att han var hur allvarlig som helst! tvärsäker! hade jag inte vetat, så hade jag trott honom..

måste va jobbigt att va så bra på att lura sigsjälv. :död

"Slog du dig?" eller "hur gick det?"

Brukar höras när nån har typ trillat ner ifrån ett tak, ligger med ett ben i konstig vimpel och blöder som en gris...

"Regnar det?" är också fin när man kommer in dyblöt :kocko
Brukar svar nej, och får då nästa fråga; "men du är ju helt blöt?"

Har även hört en kille som tyckte polisens laser borde förjudas (den dom har för att skjuta sönder däcken med), för det är ju livsfarligt om de skulle råka skjuta på den som kör... :rofl . Samma kille var även helt övertygad om att en CD-skiva i rutan garanterade att det inte skulle bli nått mätresultat.

Sen hade vi killen utan moppe, men som påstog att han hade en med värsta trimmet, nämligen 15 cm förgasare :D :D :D

Nu kommer jag inte på fler.

/Pajje

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti