mb skrev:Nope, jag har ingen.
Tids nog går de nog att köpa, även i norrland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BlueNinJa skrev:Det dummaste jag någonsin har hört kom då från en som tydligen blev tappad i golvet en gång för mycket.. men han sa att han haft 3 barn med pamela andersson men sedan så dog alla i en plan krasch men han överlevde. sedan så är polisen skit rädd för honom för han döda ett gäng poliser och åkte upp på taket med sin moppe och gjorde ringar![]()
![]()
Biifer skrev:Har en rätt så bra här!![]()
Efter att ha spelat ihop en mindre förmögenhet på en en-armad bandit på båten till Tyskland går jag till en såndär räknemaskin för att växla in pengarna. Tror det blev 299:- Iaf, jag går iväg till kassan med kvittot ifrån räknemaskinen. När jag lämnar fram kvittor får jag svaret: Du har inte en krona? :kocko
Om du hade haft 300:- i enkronor. Hade du då växlat in 299:-?Prillan73 skrev:Vad var det knäppa med det ?![]()
Biifer skrev:Om du hade haft 300:- i enkronor. Hade du då växlat in 299:-?
BlueNinJa skrev:Det dummaste jag någonsin har hört kom då från en som tydligen blev tappad i golvet en gång för mycket.. men han sa att han haft 3 barn med pamela andersson men sedan så dog alla i en plan krasch men han överlevde. sedan så är polisen skit rädd för honom för han döda ett gäng poliser och åkte upp på taket med sin moppe och gjorde ringar![]()
![]()
honkiie skrev:Min lärare hade bland annat kört formel1 och vunnit en massa skit. Han blev omkörd av topphemliga pansarvagnar som körde vid sidan av vägen, dom gick minst i 200 sa han och då hade öb ringt och sagt att han inte hade sett nånting. Han hade även en taxi med över 1000hk som han var tvungen att leverera ett hjärta med för det var det snabbaste sättet att få det till stockholm, sjukhuset ringde och bad han köra det. Osv osv osv. Min klasskamrat var sm mästare i quake, hade lagat smokies tv, hade quake 5, hackat pentagon och sen när han blev full så kom dom riktigt orimliga lögnerna som att han var sångare på venoms första plattor. :kocko
Frazze skrev:Mytomaner är roliga.
jesseboy skrev:En av mina bästa vänner förklarade för mig att han tyckte det var så jävla snyggt med enkeltwin på hojar...
jesseboy skrev:En av mina bästa vänner förklarade för mig att han tyckte det var så jävla snyggt med enkeltwin på hojar...
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP