Den djäveln runkade

Kan ju faktiskt vara så att tjejen är bra i sängen, men att killen vill mer än tjejen?

Enligt mitt sätt att se det, så är hon inte bra isf.

Själva runkandet i förhållandet är mest för att man behöver lätta på trycket ibland. Och ibland är inte tösen sugen och då får man ju inte göra något, ibland är tösen inte tillgänglig rent logistiskt, ibland orkar man bara inte med förarbetet med tösen.

Skaffa dig en riktig chey! En som satsar på att ge dig en upplevelse som tar dig längre än något du varit med om. Och som inte drar sig för att göra det som behövs. :D :tummenupp Delad glädje är dubbel glädje, eller hur? Det finns brewdar och det finns cheyer. Välj en som är bra! :banana

Vadå? Här på sh är väl ingen känslig?

Nä, men vi har dessvärre vissa regler att följa.... :lol

Skaffa dig en riktig chey! En som satsar på att ge dig en upplevelse som tar dig längre än något du varit med om. Och som inte drar sig för att göra det som behövs. :D :tummenupp Delad glädje är dubbel glädje, eller hur? Det finns brewdar och det finns cheyer. Välj en som är bra! :banana

Jo, jag sa väl det? flickvänner blir det bara om de kan visa sig vara bättre än fröken höger. :)
OCH dessutom är vettiga i huvet.
Men jag lär ändå runka, för ibland behöver man lätta på trycket utan strul. :D

Jo, jag sa väl det? flickvänner blir det bara om de kan visa sig vara bättre än fröken höger. :)
OCH dessutom är vettiga i huvet.
Men jag lär ändå runka, för ibland behöver man lätta på trycket utan strul. :D

Jag runkar sällan för att jag behöver, handlar mer om att det är en trevlig sysselsättning. Det är precis som [Tim] sa:
Ni damer förstår inte riktigt det här med runkandet.
När ni får för er att massera våfflan så är det för att ni redan är lite sugna. Det funkar inte likadant för oss killar. Iaf inte för mig.

Satt sig i soffan efter en hård dag på jobb.
Ähh, jag runkar väll lite då!

Fan, hela 10 min till matchen börjar. Ähh, jag runkar väll lite då!

Är hungrig men orkar inte laga mat. Ähh, jag runkar väll lite då!

Osv...

Förstår du nu?

Har man lite tid över och inget speciellt för sig kan man lika gärna ta en runk, för det är trevligt:) Man kan ju alltid låta bli om man känner för det, har aldrig känt att "Får jag inte runka snart så dör jag". Men jag känner inte för att låta bli:D

Om jag så hade en tjej som sexade mig tre gånger om dagen så skulle jag antagligen runka emellanåt ändå, exempelvis om hon inte är hemma eller "tillgänglig". Runkar gör man för att det är nice:tummenupp
http://www.youtube.com/watch?v=RxJXw5iyzA4

Last edited:
Jag runkar sällan för att jag behöver, handlar mer om att det är en trevlig sysselsättning. Det är precis som [Tim] sa:

Har man lite tid över och inget speciellt för sig kan man lika gärna ta en runk, för det är trevligt:) Man kan ju alltid låta bli om man känner för det, har aldrig känt att "Får jag inte runka snart så dör jag". Men jag känner inte för att låta bli:D

Jag testade att låta bli att runka för att se hur länge jag pallade med. :)
Det blir väldigt fort rätt jobbigt att låta. :D Men visst är det en trevlig sysselsättning en liten stund då och då.

Jag testade att låta bli att runka för att se hur länge jag pallade med. :)
Det blir väldigt fort rätt jobbigt att låta. :D Men visst är det en trevlig sysselsättning en liten stund då och då.

Haha, jag har haft perioder då det inte runkats alls på flera veckor, men mest då för att jag haft annat att göra:D Ibland glömmer man liksom bort det där... Men så kommer det en stunds ledighet utan något speciellt att göra, varpå man tänker: "Ähh, jag runkar väll lite då!":D

Det har faktiskt hänt mig!

För 9år sen. Jag va 20år och kåt som en bandtraktor, hade kommit hem efter 6-7veckors jobb i skåne och fick reda på att hennes systrar suprise:ade oss och skulle stanna i några dagar..

Hade en liten etta då, hon ville inte ge och jag accepterar alltid ett nej. En dag när jag satt framför datorn och lyssnade på musik med hörlurar för att slippa höra deras tjejsnack, sa hon att dom skulle gå ner o shoppa på stan, :brynad plötsligt hör jag ett duns från ytterdörren
och jag har kuken i handen innan ens sidan har laddat upp.

Mitt i fantasin av att jag tar väder tone bakifrån, hör jag ett skrik!

Hon hade glömt mitt bankomat kort hemma, och hon lät mig veta hur äcklig jag var :4skrika innan hon stack ut genom dörren..

Senare på kvällen så bad hon om ursäkt, hon tyckte att det var lite hennes fel. Slutade med att vi bokade ett tvättpass! :tuttar

Ehhh.. jag fattar inte... alla runkar, även tjejer.. många rätt ofta dessutom... vad är grejen? Är det ett problem? Bara för att några enstaka brudar har problem med sin egna sexualitet betyder det ju inte att alla andra har det. Finns det ens tjejer idag som tror att killar inte runkar? Hur många är dom liksom.. 1 på 1000?

UJUJ! Akta dig för feministmobben nu.

Men jag håller med dig till stor del. Men du skall veta att många kvinns inte håller med dig eller så letar jag på fel ställen ;)

Fast ibland kan det vara rätt trevligt att få dra i den själv och ibland så finns man inte på samma plats som sin partner när lusten tryter på.

Enligt mitt sätt att se det, så är hon inte bra isf.

Nä, men vi har dessvärre vissa regler att följa.... :lol

Det var ju ett inlägg i "idag är jag förbannad för att" för ett tag sen....

"DÄRFÖR att den jävla hantverkaren kom in i lägenheten med huvudnyckel när ja låg o runka - vilken fikus"

Sen var det lite frågor från andra av typen "hur visste du att han var fikus":hihi

Kan ju faktiskt vara taktiskt riktigt att dra en skinnhiss innan en partner kommer hem. Så att man inte är alltför påstridig och på så sätt torskar chansen till könsumgänge.

För övrigt så är väl onani/petting tillsammans ett rätt trevligt inslag, tycker ni inte det?

Kan ju faktiskt vara taktiskt riktigt att dra en skinnhiss innan en partner kommer hem. Så att man inte är alltför påstridig och på så sätt torskar chansen till könsumgänge.

För övrigt så är väl onani/petting tillsammans ett rätt trevligt inslag, tycker ni inte det?

Jag skalar mig hellre en apelsin att spisa. Ensam såväl som sällskapandes.

Det är så jävla underhållande med FL, fantastiska människor...

Haha, no kidding... fascinerande varje gång google eller SH leder en dit. Ja, dessa två tycks ligga bakom allt märkligt jag hittar på nätet. :tummenupp

Jag börjar alltid fundera på samma sak: Om man försöker registrera sig där, finns det kryssrutor där man måste intyga att man uppfyller kraven? D v s har minst sexton katter, bor ensam i en stuga utan el och har ett par fingummistövlar som man bara använder då man skall klä sig fint för att åka och handla?

Fast sannolikheten att din tjej ska lyckas komma hem precis
medans du håller på själv är väl inte så stor, Two stroke man.

:rofl

And the "quick-thinked åf de vecka award goes to..."

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey