Den ciTRonGuLa nu med flames...

cool_adde skrev:
Betydligt bättre än jag förmodade! Jag ska fixa bilder, men eftersom jag var lite för ivrig så lyckades jag fixa kabelbrand... :mad: För att jag inte hade satt fast + kabeln ordenligt så att den hamnade emot avgaskröken och därmed smälte och hamnade i jordat läge....
ska fixas imorrn!

Jag rekomenderar det verkligen! man bör doch täta hålet där sladden går in med silikon

ajajaj känsligt läge :crash

hehe, finns det någon möjlighet att få se fler bilder på den citrongula? :) Jag tror jag såg den igår, vid londonviadukten typ vid halv 10-tiden kanske..?

Jag tycker vi sparar denna tråden till minne av honom. Han kommer att kommas ihåg pga den citrongula skapelsen av dem som inte fick chansen att lära känna honom.

750RR

maverick_750rr skrev:
Jag tycker vi sparar denna tråden till minne av honom. Han kommer att kommas ihåg pga den citrongula skapelsen av dem som inte fick chansen att lära känna honom.

750RR

Så sant!!
Håller me.

/NeO

då kanske nån av moderatorerna kan ta bort han hemsida som jag inte tror han har angivit själv....

twinner666 skrev:
då kanske nån av moderatorerna kan ta bort han hemsida som jag inte tror han har angivit själv....

Vem skulle annars ha gjort det?`

Skit samma, jag tycker ändå att tråden skall låsas och alla ovidkommande inlägg tas bort.

McB skrev:
Vem skulle annars ha gjort det?`

Skit samma, jag tycker ändå att tråden skall låsas och alla ovidkommande inlägg tas bort.

för att jag hittade en liknande på swedies angivna sida!
därav mina misstankar...

kanske kommer att ta bort det roliga med denna sida om man hela tiden skall påminnas av tragedier som denna,vill man minnas så gör man det i hjärtat! där allt bra sparas.så det håller jag med om..

Först tänkte jag "vilken idiot har nu bumpat crones tråd???" ..men som mavve säger, låt tråden påminna oss om vilken skön kille han var, istället för det tragiska slutet..

kajlyl skrev:
Först tänkte jag "vilken idiot har nu bumpat crones tråd???" ..men som mavve säger, låt tråden påminna oss om vilken skön kille han var, istället för det tragiska slutet..

men den sjuka h-sidan tycker jag ska bort...vidrig?

Vad är det som har hänt? Har hojen kraschat? Är Mr. Crone ok? Eller? Vad har jag missat?

Oj. Alltid tråkigt när det händer. Kände honom inte, men all respekt och heder till honom ändå, för att döma av hans bygge som ingen kan ha undgått så var det en sann entusiast med hjärta för hojåkning.

Må han vila i frid...

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...