Den biligaste Försäkringen

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Hoj
En vråltrimmad moppe med kolvuppstudsar fjäder och filat bakdrev
tjo
är de någon här som känner till någon försäkring som är ruskigt billig för en 125 som är ägd av en 16 åring :va självklart är de helförsäkring vi pratar om :hihi

MVH

The Nameless skrev:
okej ... finns de inga rekomendationer för en Cagiva mito` :va ?

kolla if de e ruskigt billiga iaf för min dt 125 fast den står på min far som har haft tung sen han var 18 bast men försäkringen är iaf billigare på 125 än vad den var på ,min moppe :fyllisar

många trådar blir det :gnissla

det här med försäkringar beror på mer än hur gammal du är, effekt på hoj, hur länge du haft kk.
det beror även på vart du bor & lite annat smått & gott, samt att olika företag kan ha olika syner/regler på vart det är "bra" (billigt) & bo & hojen hur olycksdrabbad den är innom deras företag. :)

RING RUNT!

TILL ALLA SOM VILL VETA SÅNT HÄR MED FÖRSÄKRINGAR.

är ni så jävla snåla så ni inte ens kan ringa hemmifrån, så ring från skolan ist.

har en cagiva mtio 99, försäkringen skirven på mig(såklart) kostar mig 3600 kr om året helförsäkring jag tog KK den 27 maj i år och bor i Grödinge.. har försäkring hos Bilsport & Mc..

CagivaMitoEvo99 skrev:
har en cagiva mtio 99, försäkringen skirven på mig(såklart) kostar mig 3600 kr om året helförsäkring jag tog KK den 27 maj i år och bor i Grödinge.. har försäkring hos Bilsport & Mc..

jo ... klurrar på den försäkringen med ... men för mig skulle de bli 500 hundra billigare på en 99 :hihi men vet du hur högg själv risken är ?

CagivaMitoEvo99 skrev:

jo ... klurrar på den försäkringen med ... men för mig skulle de bli 500 hundra billigare på en 99 :hihi men vet du hur hög själv risken är ?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman