Den är reggad som MC

Coolt!

Ja hade man pengar så det blev över så ;)

Tror den har varit uppe här förr...

Hur var det med skärmar, alla fordon i trafik måste väl ha det eller? :va

Nope, den är redan reggad och klar som den ser ut på bilderna. Äntligen någonting gott med EU som är alkoholfritt :hihi
Superbee skrev:
Coolt!

Ja hade man pengar så det blev över så ;)

Tror den har varit uppe här förr...

Hur var det med skärmar, alla fordon i trafik måste väl ha det eller? :va

Sam skrev:
Du får vara mycket försiktig i trafiken. Fordonet syns ju inte i speglarna i andra fordon som är MYCKET högre.
Annars en trevlig grej. :tummenupp

Ska du inte ta och fixa ett gruppköp på såna också? :D

Rätt kul grej faktiskt, även om det är lite vanskligt att köra ett så lågt fordon i stadstrafik. Lite högre toppfart skulle man kanske önska sig för att den ska va kul på landsväg. :)

PacMan skrev:
Rätt kul grej faktiskt, även om det är lite vanskligt att köra ett så lågt fordon i stadstrafik. Lite högre toppfart skulle man kanske önska sig för att den ska va kul på landsväg. :)

Det går nog att skrämma upp tvåtaktaren till lite högre farter.

Väldigt grymm leksak annars, om man bara hade lite pengar över så.

Har jag fattat fel eller?
Den där körs på B-kort, likväl som trikes eller MC med sidvagn.

Såja, då har du din lilla leksak på väg :tummenupp , lova att ha en varningspinne på minst 2 meter, samt en stor rävsvans längst upp :D , var och kollade på redbulls lådbilsrace, fanns några ordentliga stereoinstallationer som du borde kolla.

PS. har du hunnit kolla upp utbildningarna ännu, jag fick precis reda på att jag inte får tjänstledigt förrän jag innehar ett intagningsbevis samt en kursplan :huvet DS.

wheelieman skrev:
Såja, då har du din lilla leksak på väg :tummenupp , lova att ha en varningspinne på minst 2 meter, samt en stor rävsvans längst upp :D , var och kollade på redbulls lådbilsrace, fanns några ordentliga stereoinstallationer som du borde kolla.

PS. har du hunnit kolla upp utbildningarna ännu, jag fick precis reda på att jag inte får tjänstledigt förrän jag innehar ett intagningsbevis samt en kursplan :huvet DS.
sucker :hihi

kom igen nu, jag trodde att jag skulle få en massa cart-bröder och systrar. vem ska jag nu tävla med?? om det är någon mer här på forumet som beställt... :7peta hör av er så vi kan träffas.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025