Demonstration igen!

flemming

110 e för sakta
Gick med
20 Mar 2004
Ort
Kungshöjd
Hoj
Suzuki gp 125, GSX R 1000-01,Rödmyra 98cc
Det var antiporrdemonstraion i malmö igår, var det nån här som va o kolla på spektaklet :tungan
Det vart visst lite veva trots allt
Flemming :hihi
 
flemming skrev:
Det var antiporrdemonstraion i malmö igår, var det nån här som va o kolla på spektaklet :tungan
Det vart visst lite veva trots allt
Flemming :hihi

Konstigt, nu kryper det sådär i kroppen igen. Det är inte så att nån utav kodarna på SH har uppfunnit AI (Annoying Intelligence) trots allt.

gladh
 
Två uttalanden som onekligen fråmstår som en smula märkliga:

Porr är rasistiskt (slagord)

Poliserna försökte tafsa på oss (när de skulle bryta upp demonstrationen).


Källa iofs Aftonhoran, men ändå... Anser de sig produktiva för sin sak?
 
Jag var där och glodde. Finns många vackra feminister faktiskt! :tummenupp
 
Jag är en stålt ANTI-porrmotståndare!!
Länge leve porren :Bugar
 
gladh skrev:
Konstigt, nu kryper det sådär i kroppen igen. Det är inte så att nån utav kodarna på SH har uppfunnit AI (Annoying Intelligence) trots allt.

gladh

Du är ond & fientligt inställd :D
 
t-rex skrev:
Två uttalanden som onekligen fråmstår som en smula märkliga:

Porr är rasistiskt (slagord)

Poliserna försökte tafsa på oss (när de skulle bryta upp demonstrationen).


Källa iofs Aftonhoran, men ändå... Anser de sig produktiva för sin sak?

Porr är rasistiskt...hmmmmmm. :va Nä, jag förstår inte.
Den andra meningen var rätt rolig, poliserna försökte taffsa. :rolleyes: :hihi
 
Det är ganska komiskt för sedan när Chippendales (osäker stavning) eller någon annan manlig kastar kläderna på scen då är det inga demostrationer! :rolleyes:

Tycker nog att vi borde göra samma sak tillbaka!!! :D
 
Ulvheden skrev:
Det är ganska komiskt för sedan när Chippendales (osäker stavning) eller någon annan manlig kastar kläderna på scen då är det inga demostrationer! :rolleyes:

Tycker nog att vi borde göra samma sak tillbaka!!! :D

Äh, låt dem hålla på.
De får väl tro att de gör någon nytta. :D
 
Iron my shirt, bitch! :lol

6205iron-med.jpg
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top