demon_trailer.. vad hände? Blev det någon film?

Orsakerna att det aldrig blev någon film är flera. Dels att scenerna användes i GIS 3 och Ursäkta röran... Men framför allt att klippningen körde fast. Jag sitter på massvis av aldrig visat material i stunts, högfartsåka, polisbilder etc... Ev. kanske klippningen kommer igång under hösten. Men vad viktigare är att vi håller på med nya filmningar...det tar tid och kostar pengar... /The Demon

The Demon skrev:
Orsakerna att det aldrig blev någon film är flera. Dels att scenerna användes i GIS 3 och Ursäkta röran... Men framför allt att klippningen körde fast. Jag sitter på massvis av aldrig visat material i stunts, högfartsåka, polisbilder etc... Ev. kanske klippningen kommer igång under hösten. Men vad viktigare är att vi håller på med nya filmningar...det tar tid och kostar pengar... /The Demon

Väntar m spänning :rock :rock

The Demon skrev:

Som en annan här sa; Vi väntar med spänning!

Bara trailern var en höjdare, men härlig humor & allt i (humor saknas lite i de flesta mc/bilfilmer idag).
Hoppas ni får ihop det! :tummenupp

Jag har fortfarande inte lyckats få nys på den här filmen.... =(

Vad skall filen heta i DC egentligen..., va ska man söka på...

Finns det nån anna bra rulle nån kan rekomendera..

Ja tankade prexist hem Whackpak och kollade på den...

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back