demon_trailer.. vad hände? Blev det någon film?

Orsakerna att det aldrig blev någon film är flera. Dels att scenerna användes i GIS 3 och Ursäkta röran... Men framför allt att klippningen körde fast. Jag sitter på massvis av aldrig visat material i stunts, högfartsåka, polisbilder etc... Ev. kanske klippningen kommer igång under hösten. Men vad viktigare är att vi håller på med nya filmningar...det tar tid och kostar pengar... /The Demon

The Demon skrev:
Orsakerna att det aldrig blev någon film är flera. Dels att scenerna användes i GIS 3 och Ursäkta röran... Men framför allt att klippningen körde fast. Jag sitter på massvis av aldrig visat material i stunts, högfartsåka, polisbilder etc... Ev. kanske klippningen kommer igång under hösten. Men vad viktigare är att vi håller på med nya filmningar...det tar tid och kostar pengar... /The Demon

Väntar m spänning :rock :rock

The Demon skrev:

Som en annan här sa; Vi väntar med spänning!

Bara trailern var en höjdare, men härlig humor & allt i (humor saknas lite i de flesta mc/bilfilmer idag).
Hoppas ni får ihop det! :tummenupp

Jag har fortfarande inte lyckats få nys på den här filmen.... =(

Vad skall filen heta i DC egentligen..., va ska man söka på...

Finns det nån anna bra rulle nån kan rekomendera..

Ja tankade prexist hem Whackpak och kollade på den...

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna