demon_trailer.. vad hände? Blev det någon film?

Orsakerna att det aldrig blev någon film är flera. Dels att scenerna användes i GIS 3 och Ursäkta röran... Men framför allt att klippningen körde fast. Jag sitter på massvis av aldrig visat material i stunts, högfartsåka, polisbilder etc... Ev. kanske klippningen kommer igång under hösten. Men vad viktigare är att vi håller på med nya filmningar...det tar tid och kostar pengar... /The Demon

The Demon skrev:
Orsakerna att det aldrig blev någon film är flera. Dels att scenerna användes i GIS 3 och Ursäkta röran... Men framför allt att klippningen körde fast. Jag sitter på massvis av aldrig visat material i stunts, högfartsåka, polisbilder etc... Ev. kanske klippningen kommer igång under hösten. Men vad viktigare är att vi håller på med nya filmningar...det tar tid och kostar pengar... /The Demon

Väntar m spänning :rock :rock

The Demon skrev:

Som en annan här sa; Vi väntar med spänning!

Bara trailern var en höjdare, men härlig humor & allt i (humor saknas lite i de flesta mc/bilfilmer idag).
Hoppas ni får ihop det! :tummenupp

Jag har fortfarande inte lyckats få nys på den här filmen.... =(

Vad skall filen heta i DC egentligen..., va ska man söka på...

Finns det nån anna bra rulle nån kan rekomendera..

Ja tankade prexist hem Whackpak och kollade på den...

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back