t-rex skrev:2375189Tja, ze germaz testade väl nåt liknande för ett tag sedan.
Vad gjorde du på historielektionerna, läste ISBN 9188594351?
t-rex skrev:Partiledare! Mer porr åt folket![]()
Vilket parti? Säkert (c).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
t-rex skrev:2375189Tja, ze germaz testade väl nåt liknande för ett tag sedan.
t-rex skrev:Partiledare! Mer porr åt folket![]()
Markus skrev:...
Vilket parti? Säkert (c).
t-rex skrev:2375214
Du bör för övrigt hyra starship troopers, mycket rolig sammhällssatir (light förvisso, men ändock) och rymdskepp som sprängs. Finfina grejjor det där.
t-rex skrev:2375214Lång semester i urskogen? Unika partiet!! 4tw!!1!eleven!! som kidsen säger.
t-rex skrev:Du bör för övrigt hyra starship troopers, mycket rolig sammhällssatir (light förvisso, men ändock) och rymdskepp som sprängs. Finfina grejjor det där.
Markus skrev:2375270
Jag betackar mig för samhällssatir á la Hollywood, 9 av 10 ggr är den liberal.![]()
Snuttan skrev:2375376Hur kommer det sig att ingen ännu börjat sälja diskmedel som bantningsmedel? Måste ju vara utmärkt för det syftet![]()
Kan nog även säljas med argumentet att det löser upp det inlagrade fettet i blodkärlen också
![]()
![]()
Halogen skrev:2375355Det här är stabil samhällssatir.
Penn och Teller rules!!!!!Oddjob skrev:2375440Alla som skrattar åt lillemor i den här tråden och inte tycker synd om henne och sånt trams,
jag tror ni kommer att uppskatta ett visst program som går 21:55 på måndagar på TV6.:
Markus skrev:2375138Låter som ingrediens 4 är det enda av värde alltså.
QUOTE]
Med andra ord föredrar du alltså insekter före bröst!?![]()
Fakkverk skrev:2375524
Med andra ord föredrar du alltså insekter före bröst!?![]()
bonny skrev:2375464Varför har de så usla vapen i Starship Troopers???Kan man flyga till en annan galax så borde man klara av att fixa vapen som inte behöver ett halv magasin...
Om jag inte minns fel så var det faktiskt några stycken nakna bröst i den filmen därtill.Victor skrev:2376033Jag tycker faktiskt handgranater med kärnladdningar är lite tuffare än några nakna bröst. Det kombinerat med jätteskalbaggar är ju nästan oslagbart.
mb skrev:2376083Om jag inte minns fel så var det faktiskt några stycken nakna bröst i den filmen därtill.
Dock inte min favoritfilm.
Snuttan skrev:2375376Hur kommer det sig att ingen ännu börjat sälja diskmedel som bantningsmedel? Måste ju vara utmärkt för det syftet![]()
Kan nog även säljas med argumentet att det löser upp det inlagrade fettet i blodkärlen också
![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |