Eftersom hela den här tråden genomsyras av mogna genomtänkta argument så har du rätt, jag gick över gränsen.
Öhhh!? Om man letar lite hittar man faktiskt en hel del sakliga inlägg, jag lovar...
En människa ÄR inte statschef bara för att man kallar honom det.
Näää! Men nu är det ju så att han faktiskt innehar den titeln. Om man tänker på hur sluga en del människor här på jorden är, tex de som tror att man rider på isbjörnar till skolan i Sverige eller att Sverige är en stad i Danmark så är det ju upplagd för missförstånd
Fel av mig om ÖB, kungen har, i någon form, en ännu högre rang i det militära.
Jag tycker att såna här diskussioner luktar cafe, billiga cigaretter och gymnasiestudier lång väg.
Määä! Då måste du ju trivas som fisken i vattnet då eftersom du beslutat dig för att delta! Välkommen.
Det är MIN ÅSIKT vilken bör vara helt okej då jag inte angriper någon personligen. Kungen kan för min del kallas "Allvetande Överbefälhavande Biddragsbeviljare" om det skulle få någon att må bättre. Om han däremot skulle ges möjlighet att FAKTISKT utnyttja sin status som statschef eller befälhavare i det militära så har det gått för långt.
Åhhh! Se tidigare inlägg beträffande det mediala inflytande kungahuset utövar...